Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu (CROSBI ID 417262)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đurec, Anita
Pahić, Tea
hrvatski
Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu
U ovom radu detaljnije se osvrće na probleme predrasuda, stereotipa i diskriminacije koji predstavljaju važne socijalizacijske probleme, kao i načine umanjivanja njihovih posljedica. U radu se govori i o problemu predrasuda na osnovi spola prema učenicima u osnovnim školama. Nerijetko se susrećemo sa situacijama gdje su kriteriji za djevojčice i dječake različiti, te su njihovi zadaci i uloge spolno tipizirani. U sklopu rada provedeno je i istraživanje kojemu je cilj istražiti stavove učitelja prema ponašanju i uspjehu učenika u razredu ovisno o spolu učenika. Podaci su prikupljeni u Osnovnoj školi „Ljudevit Modec“ Križevci, što uključuje i nekoliko Područnih škola (Koprivničko – križevačka županija) i na području I. Osnovne škole i II. Osnovne škole u Čakovcu (Međimurska županija). Učitelji (N=31) su ispunjavali anketne upitnike kojima se ispitivao njihov stav o ponašanju i sposobnosti učenika, ovisno o spolu učenika. Rezultati su pokazali kako učitelji sposobnosti i ponašanja učenika i učenica uglavnom procjenjuju podjednakima iako u nekim segmentima nešto boljim procjenjuju uspjeh i socijalizacijske vještine djevojčica.
predrasude, diskriminacija, stereotipi, spol učenika
nije evidentirano
engleski
Methods of teacher behavior towards girls and boys in the classroom
nije evidentirano
prejudices, discrimination, stereotypes, gender of students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb