Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu (CROSBI ID 417262)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đurec, Anita Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu / Pahić, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Đurec, Anita

Pahić, Tea

hrvatski

Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu

U ovom radu detaljnije se osvrće na probleme predrasuda, stereotipa i diskriminacije koji predstavljaju važne socijalizacijske probleme, kao i načine umanjivanja njihovih posljedica. U radu se govori i o problemu predrasuda na osnovi spola prema učenicima u osnovnim školama. Nerijetko se susrećemo sa situacijama gdje su kriteriji za djevojčice i dječake različiti, te su njihovi zadaci i uloge spolno tipizirani. U sklopu rada provedeno je i istraživanje kojemu je cilj istražiti stavove učitelja prema ponašanju i uspjehu učenika u razredu ovisno o spolu učenika. Podaci su prikupljeni u Osnovnoj školi „Ljudevit Modec“ Križevci, što uključuje i nekoliko Područnih škola (Koprivničko – križevačka županija) i na području I. Osnovne škole i II. Osnovne škole u Čakovcu (Međimurska županija). Učitelji (N=31) su ispunjavali anketne upitnike kojima se ispitivao njihov stav o ponašanju i sposobnosti učenika, ovisno o spolu učenika. Rezultati su pokazali kako učitelji sposobnosti i ponašanja učenika i učenica uglavnom procjenjuju podjednakima iako u nekim segmentima nešto boljim procjenjuju uspjeh i socijalizacijske vještine djevojčica.

predrasude, diskriminacija, stereotipi, spol učenika

nije evidentirano

engleski

Methods of teacher behavior towards girls and boys in the classroom

nije evidentirano

prejudices, discrimination, stereotypes, gender of students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija