Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema (CROSBI ID 657379)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Baotić, Josip ; Mioković, Željka ; Švelec, Snježana ; Radolić, Vanja
hrvatski
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema
Stavovi studenata i učenika o fizici i učenju fizike kao i pristup rješavanju fizikalnih problema istražuju se različitim anketama od kojih su najpoznatije CLASS (Colorado Learning Attitudes about Science Survey) i AAPS (Attitudes and Approaches to Problem Solving). Publicirani rezultati pokazuju da se stavovi studenata, osobito u prvim godinama studija, značajnije razlikuju od stavova stručnjaka. U osječkoj regiji AAPS anketom su ispitani učenici srednjih škola (343 učenika) kao i studenti tehničkih fakulteta i Odjela za fiziku Sveučilišta u Osijeku (541 student). Dobiveni podaci statistički su analizirani s obzirom na spol i program srednjoškolskog obrazovanja učenika i studenata. Pored toga, izjave u anketi raspodijeljene su u tri kategorije: Primjena konceptualnoga razumijevanja ; Strategije rješavanja zadataka ; Individualni pristup i odnos pri rješavanju zadataka (motivacija, upornost, samopouzdanje). Dobiveni stavovi ispitanika analizirani su unutar svake od predloženih kategorija. Rezultati statističke analize ne pokazuju značajnu razliku u stavovima učenika i studenata s obzirom na spol, dok razlika postoji kada se analiziraju stavovi prema vrsti srednjoškolskog obrazovanja kao i unutar pojedine kategorije. Prokomentirani su neki razlozi koji utječu na dobivene rezultate te predložena neka od mogućih rješenja.
AAPS anketa ; stavovi učenika i studenata ; rješavanje fizikalnih problema ; statistička analiza
nije evidentirano
engleski
Attitudes of high school and university students in the Osijek region towards problem solving in Physics
nije evidentirano
AAPS survey ; students´ attitudes ; problem solving in Physics ; statistical analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
68-75.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni kurikul i nastava fizike
Aviani, Ivica
Zagreb:
978-953-7178-19-2
Podaci o skupu
XIII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
19.04.2017-21.04.2017
Zadar, Hrvatska