Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija (CROSBI ID 246689)

Prilog u časopisu | ostalo

Silov, Mile Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija // Školske novine, 54 (2005), 2546; 6-6

Podaci o odgovornosti

Silov, Mile

hrvatski

Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija

Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje 17. ožujka 2005. godine usvojilo je dokument pod naslovom „Načela i preporuke za ustroj učiteljskih i nastavničkih studija u Republici Hrvatskoj“. Mile Silov, dekan Učiteljske akademije u Zagrebu u Otvorenom pismu 21. ožujka 2005. godine izražava nezadovoljstvo kako su učiteljski studiji definirani u spomenutom dokumentu. Otvoreno pismo upućeno je Draganu Primorcu, ministru znanosti, obrazovanja i športa, Rektorskom zboru visokih učilišta u Republici Hrvatskoj, senatima sveučilišta, Saborskom odboru za obrazovanje, znanost i kulturu te javnim glasilima. Dekan Učiteljske akademije smatra da učiteljski studiji u Hrvatskoj trebaju postati sveučilišni studiji. Nije prihvatljiva dvojba sveučilišni ili stručni studiji. Autori dokumenta „Načela i preporuke...“ zanemaruju europska i svjetska iskustva u organizaciji učiteljskih studija, posebno ISCED – Međunarodnu standardnu klasifikaciju obrazovanja prema kojem se primarno obrazovanje izvodi najmanje šest godina.

Učitelj ; studij ; Sveučilište u Zagrebu ; načela i preporuke ; sveučilišni studij ; stručni studij

nije evidentirano

engleski

Unacceptable Recommendations for the Establishment of Teacher Studies

nije evidentirano

Teacher ; study ; University of Zagreb ; principles and recommendations ; university study ; professional study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (2546)

2005.

6-6

objavljeno

0037-6531

Povezanost rada

Pedagogija