Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija (CROSBI ID 246689)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Silov, Mile
hrvatski
Neprihvatljive preporuke za ustroj učiteljskih studija
Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje 17. ožujka 2005. godine usvojilo je dokument pod naslovom „Načela i preporuke za ustroj učiteljskih i nastavničkih studija u Republici Hrvatskoj“. Mile Silov, dekan Učiteljske akademije u Zagrebu u Otvorenom pismu 21. ožujka 2005. godine izražava nezadovoljstvo kako su učiteljski studiji definirani u spomenutom dokumentu. Otvoreno pismo upućeno je Draganu Primorcu, ministru znanosti, obrazovanja i športa, Rektorskom zboru visokih učilišta u Republici Hrvatskoj, senatima sveučilišta, Saborskom odboru za obrazovanje, znanost i kulturu te javnim glasilima. Dekan Učiteljske akademije smatra da učiteljski studiji u Hrvatskoj trebaju postati sveučilišni studiji. Nije prihvatljiva dvojba sveučilišni ili stručni studiji. Autori dokumenta „Načela i preporuke...“ zanemaruju europska i svjetska iskustva u organizaciji učiteljskih studija, posebno ISCED – Međunarodnu standardnu klasifikaciju obrazovanja prema kojem se primarno obrazovanje izvodi najmanje šest godina.
Učitelj ; studij ; Sveučilište u Zagrebu ; načela i preporuke ; sveučilišni studij ; stručni studij
nije evidentirano
engleski
Unacceptable Recommendations for the Establishment of Teacher Studies
nije evidentirano
Teacher ; study ; University of Zagreb ; principles and recommendations ; university study ; professional study
nije evidentirano