Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poslovanje hotelskoga odjela smještaja (CROSBI ID 15969)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

Galičić, Vlado Poslovanje hotelskoga odjela smještaja. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2017

Podaci o odgovornosti

Galičić, Vlado

hrvatski

Poslovanje hotelskoga odjela smještaja

Često podilaženje osoblju prijamnog odjela da rade u odjelu koji predstavlja «mozak», «srce», «nervni sustav» hotela, ima svoje realno uporište u činjenici da je upravo taj dio hotela mjesto s kojim se gost prvi put susreće s hotelom, a često puta, «preskočivši» ljubazno osoblje na granici države i s tom zemljom. Brzi razvitak hotelske industrije, sve veća primjena suvremenih informacijskih tehnologija, sve veći broj visokokategoriziranih hotelskih objekata, sve bogatija hotelska ponuda, nameće pred osoblje zaposleno u prijamnom odjelu hotela sve veći broj obveza. Na taj način postajemo svjedoci svojevrsnog hotelijerskog paradoksa. Nikada, naime, nije bilo lakše raditi na recepciji hotela, zahvaljujući suvremenoj informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji, koja je osoblju omogućila brže i jednostavnije obavljanje sve složenih poslova i operacija. Međutim, s druge strane, nikada nije bilo teže raditi na recepciji hotela, jer su odnosi osoblja i hotelskih gostiju postali toliko složeni i sofisticirani, da i najmanja pogreška osoblja u komuniciranju s gostima, može trajno usmjeriti te goste konkurenciji. U radu se obrazlažu procedure rada u hotelskoj prodaji i prijamnom odjelu hipotetski određenog velikog hotela, s ciljem da i mali hoteli, temeljem prikazanog, mogu prilagoditi procedure svom obliku poslovanja. Pojedini pojmovi i nazivi u ovom izdanju napisani su na engleskom jeziku, jer upoznavanje s izvornom i općeprihvaćenom stručnom hotelijerskom terminologijom ima praktične koristi, a uz dodatna objašnjenja čitateljima olakšava razumijevanje štiva. Priložene priče (u kojima su često imena i mjesta događanja izmišljeni), primjeri, različiti događaji i upute, imaju za cilj da pojačaju interes čitatelja za obrađenu problematiku, s jedne strane, a s druge strane, slučajevi koji imaju oblik priče dodatno će osnažiti pravilo i činjenicu da je danas, unatoč svemu, privilegija biti hotelijer i raditi u hotelu kontaktirajući s gostima različitih nacionalnosti, vjerskih, kulturnih, političkih, socioloških i svih drugih osobina.

poslovanje, hotel, smještajni odjel, menadžment

nije evidentirano

engleski

Business operations of hotels accommodation department

nije evidentirano

business, hotel, accommodation departmene, management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7842-34-5

379

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice