Poslovanje hotelskoga odjela smještaja (CROSBI ID 15969)
Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado
hrvatski
Poslovanje hotelskoga odjela smještaja
Često podilaženje osoblju prijamnog odjela da rade u odjelu koji predstavlja «mozak», «srce», «nervni sustav» hotela, ima svoje realno uporište u činjenici da je upravo taj dio hotela mjesto s kojim se gost prvi put susreće s hotelom, a često puta, «preskočivši» ljubazno osoblje na granici države i s tom zemljom. Brzi razvitak hotelske industrije, sve veća primjena suvremenih informacijskih tehnologija, sve veći broj visokokategoriziranih hotelskih objekata, sve bogatija hotelska ponuda, nameće pred osoblje zaposleno u prijamnom odjelu hotela sve veći broj obveza. Na taj način postajemo svjedoci svojevrsnog hotelijerskog paradoksa. Nikada, naime, nije bilo lakše raditi na recepciji hotela, zahvaljujući suvremenoj informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji, koja je osoblju omogućila brže i jednostavnije obavljanje sve složenih poslova i operacija. Međutim, s druge strane, nikada nije bilo teže raditi na recepciji hotela, jer su odnosi osoblja i hotelskih gostiju postali toliko složeni i sofisticirani, da i najmanja pogreška osoblja u komuniciranju s gostima, može trajno usmjeriti te goste konkurenciji. U radu se obrazlažu procedure rada u hotelskoj prodaji i prijamnom odjelu hipotetski određenog velikog hotela, s ciljem da i mali hoteli, temeljem prikazanog, mogu prilagoditi procedure svom obliku poslovanja. Pojedini pojmovi i nazivi u ovom izdanju napisani su na engleskom jeziku, jer upoznavanje s izvornom i općeprihvaćenom stručnom hotelijerskom terminologijom ima praktične koristi, a uz dodatna objašnjenja čitateljima olakšava razumijevanje štiva. Priložene priče (u kojima su često imena i mjesta događanja izmišljeni), primjeri, različiti događaji i upute, imaju za cilj da pojačaju interes čitatelja za obrađenu problematiku, s jedne strane, a s druge strane, slučajevi koji imaju oblik priče dodatno će osnažiti pravilo i činjenicu da je danas, unatoč svemu, privilegija biti hotelijer i raditi u hotelu kontaktirajući s gostima različitih nacionalnosti, vjerskih, kulturnih, političkih, socioloških i svih drugih osobina.
poslovanje, hotel, smještajni odjel, menadžment
nije evidentirano
engleski
Business operations of hotels accommodation department
nije evidentirano
business, hotel, accommodation departmene, management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
2017.
978-953-7842-34-5
379
objavljeno