Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije (CROSBI ID 96197)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Fulgosi-Masnjak, Rea ; Dalić-Pavelić, ; Sunčica
hrvatski
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije
Eliminirajući segregacijske mehanizme vršnjaka ,edukacijska integracija trebala bi poticati socijalnu integraciju učenika s posebnim potrebama. Uzorak se sastojao od osnovnoškolske djece oba spola u dobi od 10 do 14 godina u čije razrede su integrirani učenici s teškoćama u učenju. Jednom tjedno tijekom školske godine razredi su bili uključeni u program strukturiranih igara. Inicijalni rezultati istraživanja pokazali su nepovoljne stavove vršnjaka prema učenicima s teškoćama u učenju dok je poslije programa strukturiranih igara zabilježena pozitivna promjena u stavovima. Učenici su nakon programa statistički značajno promijenili stavove u pozitivnom smjeru u odnosu na integraciju vršnjaka s posebnim potrebama.
Strukturirane igre; stavovi vršnjaka; teškoće u učenju
nije evidentirano
engleski
The influence of structured games on peer attitudes toward learning disabled pupils
nije evidentirano
Strustured games; peer attitudes;; learning-disabled pupils
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37. (2)
2001.
179-191-x
objavljeno
1331-3010
1848-7734