Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje kupaca u ruralnom turizmu s aspekta ekonomije doživljaja (CROSBI ID 60309)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sudarić, Tihana Istraživanje kupaca u ruralnom turizmu s aspekta ekonomije doživljaja // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stanov, Uglješa (ur.). Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 129-137

Podaci o odgovornosti

Sudarić, Tihana

hrvatski

Istraživanje kupaca u ruralnom turizmu s aspekta ekonomije doživljaja

Ekonomija doživljaja koncept je koji je evaluirao iz agrarne, proizvodne i uslužne djelatnosti spajajući razvojne razine pojedinih ekonomija s interaktivnošću krajnjeg korisnika. Ekonomija doživljaja može obuhvatiti širok raspon potpuno različitih sektora te je polazna točka u analiziranju gospodarskog doprinosa podjednaka, kako u kvalitativnim tako i u kvantitativnim okvirima. Cilj ovog poglavlja je identificirati i analizirati ekonomiju doživljaja sa stajališta turizma, s posebnim naglaskom na elemente zabave, edukacije, estetike i bijega. Doživljaj treba predstaviti nezaboravno sjećanje ili iskustvo koje je povezano s izrazito jakim emocijama u datom trenutku. U poglavlju su korišteni podaci empirijskog istraživanja na statističkom uzorkom od 117 ispitanika. Anketno ispitivanje odnosilo se na stavove i mišljenje potrošača, odnosno posjetitelja u ruralnom turizmu gdje su se analizirali motivi posjetitelja, proizvodi i usluge u ruralnom prostoru s posebnim osvrtom na kreiranje paketa usluga. Kroz razvoj i zasićenost tržišta sve je teže zadovoljiti krajnjeg potrošača. Kreativnost i inovativnost sporo se razvijaju i nedovoljno potiču, odnosno Republika Hrvatska pripada zemljama koje privlače posjetitelje više odlikama svog prirodnog prostora i bogatstvom kulturno- povijesne baštine nego kvalitetom, raspoloživošću i/ili raznovrsnošću novostvorenih turističkih atrakcija. Naime, struktura turističke potrošnje u području zabave, sporta i kulture doprinosi između 24 – 29 %. Prema empirijskim istraživanjima, osnovni motivi dolaska posjetitelja u ruralni prostor su aktivni odmor, gastronomija te tradicionalna turistička obilježja krajobraza i arhitekture, stoga su upravo to elementi koji bi se trebali ugraditi u osmišljavanje paketa proizvoda i usluga, a bili bi u funkciji ekonomije doživljaja. Turistička atrakcija mogu biti prirodna ili društvena dobra koja su temeljni razlog svakog turističkog putovanja. Naime, jedan od ciljeva razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine je povećanje njegove atraktivnosti i konkurentnosti, što bi uz sustavni razvoj ekonomije doživljaja i uz odgovarajuća znanja i vještine trebalo rezultirati vodećim turističkih destinacijama po kriteriju konkurentnosti.

doživljaj ; turizam ; iskustvo ; aktivnosti ; ekonomija

nije evidentirano

engleski

Research on rural tourism in experince economy

nije evidentirano

experince ; toruism ; activities ; economy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-137.

objavljeno

Podaci o knjizi

Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stanov, Uglješa

Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2017.

978-953-7320-61-4

Povezanost rada

Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)