Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 916697

Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište


Vidulin, Sabina; Radica, Davorka
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 55-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište
(Cognitive-emotional approach to listening to music in school: a theoretical starting point)

Autori
Vidulin, Sabina ; Radica, Davorka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 55-71

ISBN
978-953-7320-45-1

Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18-20.5.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Osnovna škola, pristup, razine doživljaja, slušanje glazbe, stupnjevanje glazbenih karakteristika
(Approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features)

Sažetak
U radu se predstavlja novi pristup slušanju glazbe u osnovnoj školi orijentiran na cjelovito primanje, razumijevanje i prihvaćanje umjetničkog glazbenog djela. U spoznajno- emocionalnom pristupu, spoznajni dio obilježava upoznavanje i razlikovanje strukturnih glazbenih sastavnica djela, dok se emocionalnim dijelom teži prihvaćanju glazbe. Pri slušanju glazbe predlaže se zamjećivanje karakteristika prvog, drugog i trećeg stupnja, od (slušno) lakše do teže uočljivih glazbenih karakteristika. Osim navedenoga, autorice sistematiziraju četiri razine glazbenog doživljaja koje vode prema trajnom zadržavanju primjera u glazbenoj memoriji učenika. Suočavanje s glazbenim djelom kroz aktivno slušanje, pamćenje, razumijevanje i prihvaćanje skladbe omogućit će da učenikovo znanje postane operativno te utjecati na oblikovanje njegovog kulturnovrijednosnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost

Napomena
Zbornik je indeksiran u RILM i EBSCO.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Umjetnička akademija, Split,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citiraj ovu publikaciju

Vidulin, Sabina; Radica, Davorka
Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 55-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin, S. & Radica, D. (2017) Spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe u školi: teorijsko polazište. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5.
@article{article, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {55-71}, keywords = {approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features}, isbn = {978-953-7320-45-1}, title = {Cognitive-emotional approach to listening to music in school: a theoretical starting point}, keyword = {approach, compulsory school, levels of experience, listening to music, gradation of music features}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }