Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup (CROSBI ID 657056)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Cvikić, Lidija ; Dumančić, Mario Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup // Knijga sažetaka. 2017. str. 5-6

Podaci o odgovornosti

Cvikić, Lidija ; Dumančić, Mario

hrvatski

Informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju hrvatskoga kao inoga jezika – kompetencijski pristup

Bez uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) teško je zamisliti suvremenu nastavu, a u nastavi inoga jezika uporaba IKT-a omogućuje usmjerenost na komunikaciju, autentičnost, prikladnost, međukulturnost, multimodalnost te razvoj svih jezičnih vještina. Stoga je uporaba IKT-a u različitim stupnjevima realnost i učenju hrvatskoga kao inoga jezika– od klasične nastave licem u lice s uporabom IKT-a, mješovite (hibridne) nastave ili u potpunosti online nastave hrvatskoga kao inoga jezika (Cvikić i Kanajet Šimić, 2012 ; Cvikić, Bošnjak i Kolaković, 2013). Posljedica uporabe IKT-a u nastavi jezika jest i promjena tradicionalnih uloga učitelja i učenika, što pretpostavlja i razvoj posebnih kompetencija. U ovome se radu raspravlja o uporabi IKT-a u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika s posebnim naglaskom na kompetencijama koje moraju razvijati učitelji i učenici kako bi jezična nastava uz uporabu IKT-a bila što učinkovitija. Na primjerima različitih vrsta nastave hrvatskoga kao inoga jezika raspravljat će se ponajprije o kompetencijama predavača u različitim fazama nastave: pripremi nastave uz uporabu IKT-a, neposrednome poučavanju i pružanju podrške učenicima.

hrvatski kao ini jezik, informacijske i komunikacijske tehnilogije, kompetencije nastavnika

nije evidentirano

engleski

Information and Communication Technologies (ICT) in Learning Croatian as a Second Language - competence-based approach

nije evidentirano

Croatian as other language, infomation and communication technologies, teacher competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-6.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knijga sažetaka

Podaci o skupu

Učenje slavenskih jezika kao stranih – nove metode i tehnologije.

pozvano predavanje

23.11.2017-24.11.2017

Wrocław, Poljska

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti