Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 91655

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje


Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, Ljiljana
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 91655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje
(Teachers' attitudes toward teaching as a determinant of their readiness for additional professional special education)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37 (2001), 2; 143-153

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
edukacijska integracija ; učenici s posebnim potrebama ; dodatno stručno usavršavanje učitelja ; program edukacije učitelja
(educational integration ; pupils with delayed cognitive development ; additionakl professional special education)

Sažetak
Proces edukacijske integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja provodi se u Hrvatskoj više od dva desetljeća. Rezultati znanstvenih istraživanja kao i analiza stanja u praksi ukazuje na prisustvo ali i načine prevladavanja brojnih teškoća koje usporavaju njezino uspješnije provođenje. Jedna od značajnih pretpostavki integracije je stručno usavršavanje učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama.U skladu s tim može se ustvrditi da je dodiplomski studij učitelja za takav rad neophodan. S ciljem prevladavanja teškoća koje su svakodnevno prisutne u razredima u kojima su uključeni učenici usporenog kognitivnog razvoja, kreirana je, primjenjena i praćena učinkovitost dodatnog programa za stručno usavršavanje učitelja pod nazivom "Edukacija učitelja za integraciju učenika s posebnim potrebama". Rezultati ovog istraživanja dobivenpitanih učitelja pokazuju kako odluka učitelja o potrebi dodatnog stručnog usavršavanja značajno ovisi i o stavu učitelja prema poučavanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, Ljiljana
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Stančić, Z., Kiš-Glavaš, L. & Igrić, L. (2001) Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 143-153.
@article{article, year = {2001}, pages = {143-153}, keywords = {edukacijska integracija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, dodatno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, program edukacije u\v{c}itelja}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema pou\v{c}avanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, keyword = {edukacijska integracija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, dodatno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, program edukacije u\v{c}itelja} }
@article{article, year = {2001}, pages = {143-153}, keywords = {educational integration, pupils with delayed cognitive development, additionakl professional special education}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Teachers' attitudes toward teaching as a determinant of their readiness for additional professional special education}, keyword = {educational integration, pupils with delayed cognitive development, additionakl professional special education} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Special Educational Needs Abstracts
  • EMBASE
  • ECER-ERIC
  • Content Pages in Education
  • Psychinfo





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font