Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje (CROSBI ID 96183)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana
hrvatski
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje
Proces edukacijske integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja provodi se u Hrvatskoj više od dva desetljeća. Rezultati znanstvenih istraživanja kao i analiza stanja u praksi ukazuje na prisustvo ali i načine prevladavanja brojnih teškoća koje usporavaju njezino uspješnije provođenje. Jedna od značajnih pretpostavki integracije je stručno usavršavanje učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama.U skladu s tim može se ustvrditi da je dodiplomski studij učitelja za takav rad neophodan. S ciljem prevladavanja teškoća koje su svakodnevno prisutne u razredima u kojima su uključeni učenici usporenog kognitivnog razvoja, kreirana je, primjenjena i praćena učinkovitost dodatnog programa za stručno usavršavanje učitelja pod nazivom "Edukacija učitelja za integraciju učenika s posebnim potrebama". Rezultati ovog istraživanja dobivenpitanih učitelja pokazuju kako odluka učitelja o potrebi dodatnog stručnog usavršavanja značajno ovisi i o stavu učitelja prema poučavanju.
edukacijska integracija ; učenici s posebnim potrebama ; dodatno stručno usavršavanje učitelja ; program edukacije učitelja
nije evidentirano
engleski
Teachers' attitudes toward teaching as a determinant of their readiness for additional professional special education
nije evidentirano
educational integration ; pupils with delayed cognitive development ; additionakl professional special education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37 (2)
2001.
143-153
objavljeno
1331-3010
1848-7734