Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje (CROSBI ID 96183)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153

Podaci o odgovornosti

Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana

hrvatski

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje

Proces edukacijske integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja provodi se u Hrvatskoj više od dva desetljeća. Rezultati znanstvenih istraživanja kao i analiza stanja u praksi ukazuje na prisustvo ali i načine prevladavanja brojnih teškoća koje usporavaju njezino uspješnije provođenje. Jedna od značajnih pretpostavki integracije je stručno usavršavanje učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama.U skladu s tim može se ustvrditi da je dodiplomski studij učitelja za takav rad neophodan. S ciljem prevladavanja teškoća koje su svakodnevno prisutne u razredima u kojima su uključeni učenici usporenog kognitivnog razvoja, kreirana je, primjenjena i praćena učinkovitost dodatnog programa za stručno usavršavanje učitelja pod nazivom "Edukacija učitelja za integraciju učenika s posebnim potrebama". Rezultati ovog istraživanja dobivenpitanih učitelja pokazuju kako odluka učitelja o potrebi dodatnog stručnog usavršavanja značajno ovisi i o stavu učitelja prema poučavanju.

edukacijska integracija ; učenici s posebnim potrebama ; dodatno stručno usavršavanje učitelja ; program edukacije učitelja

nije evidentirano

engleski

Teachers' attitudes toward teaching as a determinant of their readiness for additional professional special education

nije evidentirano

educational integration ; pupils with delayed cognitive development ; additionakl professional special education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (2)

2001.

143-153

objavljeno

1331-3010

1848-7734

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost