Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu (CROSBI ID 246323)
Prilog u časopisu | kratko priopćenje
Podaci o odgovornosti
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana
hrvatski
Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu
U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.
aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli
nije evidentirano
engleski
Application of active learning methods in teaching of multi-variable functions at technical faculty
nije evidentirano
active learning, concept test, functions of several variables
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (70)
2017.
46-57
objavljeno
1332-3008
1849-1650