Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu (CROSBI ID 246323)

Prilog u časopisu | kratko priopćenje

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 17 (2017), 70; 46-57

Podaci o odgovornosti

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

hrvatski

Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu

U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.

aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli

nije evidentirano

engleski

Application of active learning methods in teaching of multi-variable functions at technical faculty

nije evidentirano

active learning, concept test, functions of several variables

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (70)

2017.

46-57

objavljeno

1332-3008

1849-1650

Povezanost rada

Matematika

Poveznice