Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji (CROSBI ID 656971)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nedovic Mirjana ; Guzovski, Marina Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji // Economics & Management, Globalization Challenges. Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2017. str. 499-505

Podaci o odgovornosti

Nedovic Mirjana ; Guzovski, Marina

hrvatski

Alati menadžmenta i posljedice OOS-a na polici u maloprodaji

Kako je danas tržište robe široke potrošnje izrazito turbulentno na kojem međusobno konkuriraju različite trgovine, a potrošači imaju priliku birati trgovinu ili maloprodajni lanac, te stoga, menadžment u maloprodaji treba nastojati izbjegavati situaciju nedovoljne količine robe kako na samoj polici u trgovini, na akcijski označenim mjestima ali i u skladišnim i drugim pričuvnim prostorima. Posebno je važno imati u svakom trenutku trajanja akcijske prodje proizvod koji se oglašava u katalogu s ciljem privlačenja kupaca i privolu na kupovinu. Cilj ovog rada jest ukazati na značaj pravilnog upravljanja nabavom robe za maloprodaju u vrijeme trajanja akcijskih cijena, ukazati na važnost pružanja određene razine usluge, te spoznati reakciju potrošača koji pod utjecajem marketinga ciljano dolaze u trgovinu. Posljedice koje proizlaze usljed nedovoljno dobrog upravljanja nabavom određenog akcijskog proizvoda utjeću loše na cjelokupnu percepciju potrošača o trgovini. U ovom radu će se istražiti u kojoj mjeri dostupnost proizvoda u trgovini može utjecati na percepciju potrošača kao o samoj trgovini tako i o menadžmentu koji upravlja maloprodjom u cijelini.

Nedovoljna zaliha proizvoda, upravljanje maloprodajom, akcijski proizvodi, potrošači

nije evidentirano

engleski

Retail management tools and on-shelf out-of-stock consequences

nije evidentirano

Out-of-Stock, retai management, action products, customers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

499-505.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Economics & Management, Globalization Challenges

Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans

978-86-80194-06-6

Podaci o skupu

International Scientific Conference on Economics and Management

predavanje

30.03.2017-30.03.2017

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija