Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru (CROSBI ID 416879)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vinojčić Tota, Kristina Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru / Lakuš, Jelena (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2015

Podaci o odgovornosti

Vinojčić Tota, Kristina

Lakuš, Jelena

hrvatski

Uloga školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitateljskih navika učenika: primjer knjižnice OŠ "Dr. Franjo Tuđman" u Belom Manastiru

Diplomski se rad bavi problematikom uloge školske knjižnice u unapređivanju odgojno-obrazovnog procesa i poticanju čitalačkih navika učenika osnovnoškolskog uzrasta. Nakon uvodnoga dijela u kojem se navode zakoni, pravilnici, standardi i smjernice na kojima se temelji rad školske knjižnice, detaljno se pojašnjavaju potrebne kompetencije školskog knjižničara, daju se smjernice za izradu godišnjeg plana, pojašnjava se važnost kvalitetne stručne suradnje te se daje pregled razloga vrednovanja rada školske knjižnice. Nadalje, na teoretskoj razini se pobliže pojašnjava odgojno-obrazovna uloga školskih knjižničara, te njihova važnost u usvajanju, poticanju i razvijanju čitalačkih navika. Na primjeru se knjižnice OŠ „Dr. Franje Tuđmana“ u Belom Manastiru nastoji prikazati rad školskog knjižničara kroz uvid u Godišnji plan rada školske knjižnice, izvješća s odgojno-obrazovnih radionica koje se organiziraju u prostoru knjižnice, provedeni intervju s voditeljicom knjižnice, kao i kroz istraživanje tjedne posjećenosti knjižnice. Na kraju se zaključuje da su školski knjižničari prepoznati kao bitne osobe u procesu poticanja stvaranja čitalačkih navika, kao osobe koje prepoznaju učeničke potrebe, te djeluju sukladno njima, motivirajući ih na čitanje i održavanje navike čitanja.

školska knjižnica, obrazovanje, čitalačke navike, čitanje, OŠ „Dr. Franjo Tuđman“, Beli Manastir

nije evidentirano

engleski

The role of school libraries in improving the educational process and encouraging reading habits of pupils: a case study of the library of the primary school "Dr. Franjo Tudjman " in Beli Manastir

nije evidentirano

school library, education, reading habits, reading, Elementary School "Dr. Franjo Tuđman", Beli Manastir

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

09.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti