Učeničke poteškoće s elektromagnetskom induckijom (CROSBI ID 656845)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jeličić, Katarina ; Planinić, Maja ; Planinšič, Gorazd
hrvatski
Učeničke poteškoće s elektromagnetskom induckijom
Na XI. hrvatskom simpoziju o nastavi fizike prezentirani su rezultati intervjua s 9 srednjoškolskih učenika. Predstavljeni su njihovi mentalni modeli elektromagnetske indukcije i razumijevanje pojmova poput magnetskih polja oko vodiča kojima teče struja, pojma magnetske sile, magnetskog toka i Lenzovog pravila. Koristeći rezultate tih intervjua osmišljen je upitnik kojim je testirano učeničko razumijevanje elektromagnetske indukcije i spomenutih pojmova u svrhu boljeg nastavničkog razumijevanja učeničkih poteškoća. U istraživanju je sudjelovalo 537 učenika trećih razreda srednjih škola gimnazijskog programa nakon obrađenih tema iz elektromagnetizma. Upitnik je sadržavao 19 pitanja viseštrukog izbora i otvorenog tipa. Rezultati pokazuju da je test odgovarao sposobnostima učenika. Planiramo prezentirati rezultate upitnika, najčešće učeničke poteškoće, najbolje riješena pitanja te usporediti poteškoće identificirane prethodnim intervjuima s nalazima upitnika. Također, raspraviti ćemo ulogu aktivacije učeničkih resursa prilikom razmišljanja o pojmovima iz elektromagnetizma kao i njihovu ulogu u kombinaciji s postojećim učeničkim konceptima.
elektromagnetizam ; nastava fizike
nije evidentirano
engleski
High school students' difficulties with electromagnetic induction
nije evidentirano
electromagnetism ; physics teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
XII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
30.03.2015-01.04.2015
Zadar, Hrvatska