Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničke poteškoće s elektromagnetskom induckijom (CROSBI ID 656845)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jeličić, Katarina ; Planinić, Maja ; Planinšič, Gorazd Učeničke poteškoće s elektromagnetskom induckijom // Povezivanje nastave fizike i istraživanja: zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2015

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Katarina ; Planinić, Maja ; Planinšič, Gorazd

hrvatski

Učeničke poteškoće s elektromagnetskom induckijom

Na XI. hrvatskom simpoziju o nastavi fizike prezentirani su rezultati intervjua s 9 srednjoškolskih učenika. Predstavljeni su njihovi mentalni modeli elektromagnetske indukcije i razumijevanje pojmova poput magnetskih polja oko vodiča kojima teče struja, pojma magnetske sile, magnetskog toka i Lenzovog pravila. Koristeći rezultate tih intervjua osmišljen je upitnik kojim je testirano učeničko razumijevanje elektromagnetske indukcije i spomenutih pojmova u svrhu boljeg nastavničkog razumijevanja učeničkih poteškoća. U istraživanju je sudjelovalo 537 učenika trećih razreda srednjih škola gimnazijskog programa nakon obrađenih tema iz elektromagnetizma. Upitnik je sadržavao 19 pitanja viseštrukog izbora i otvorenog tipa. Rezultati pokazuju da je test odgovarao sposobnostima učenika. Planiramo prezentirati rezultate upitnika, najčešće učeničke poteškoće, najbolje riješena pitanja te usporediti poteškoće identificirane prethodnim intervjuima s nalazima upitnika. Također, raspraviti ćemo ulogu aktivacije učeničkih resursa prilikom razmišljanja o pojmovima iz elektromagnetizma kao i njihovu ulogu u kombinaciji s postojećim učeničkim konceptima.

elektromagnetizam ; nastava fizike

nije evidentirano

engleski

High school students' difficulties with electromagnetic induction

nije evidentirano

electromagnetism ; physics teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

XII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

30.03.2015-01.04.2015

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija