Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 15893)

Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija

Antulić Majcen, Sandra i Pribela-Hodap, Sonja Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017

Podaci o odgovornosti

Antulić Majcen, Sandra i Pribela-Hodap, Sonja

hrvatski

Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Publikacija Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja nastala je kao rezultat petogodišnjega predanog rada na području kvalitete ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. U pet poglavlja sadržana je teorijska i metodološka podloga okvira samovrednovanja sustava ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, zatim okvir samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, rezultati implementacije procesa samovrednovanja u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, iskustva ustanova u procesu samovrednovanja i preporuke za unapređenje okvira samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. Publikacija sadrži priloge s detaljnim uputama, instrumentima, obrascima i drugim popratnim materijalima potrebnim za implementaciju procesa samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja.

samovrednovanje, kvaliteta, rani i predškolski odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

First Steps Towards Quality: Self-evaluation of ECEC institutions

nije evidentirano

self-evaluation, quality, ECEC

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2017.

978-953-7556-60-0

327

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Obrazovne znanosti