Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing selektivnih oblika turizma u Kontinentalnoj Hrvatskoj (CROSBI ID 416854)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Banožić, Mario Marketing selektivnih oblika turizma u Kontinentalnoj Hrvatskoj / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2013

Podaci o odgovornosti

Banožić, Mario

Ružić, Drago

hrvatski

Marketing selektivnih oblika turizma u Kontinentalnoj Hrvatskoj

Stvaranje je selektivne turističke ponude kontinenta i razvoj turističkih proizvoda prema turističkim potencijalima kontinenta razvijeno, prije svega, iz reakcije na sve izraženije probleme s kojima se suočava kako strani, tako i domaći potrošač pri odabiru Republike Hrvatske kao odredišta za konzumiranje turističkog proizvoda. Zahtjevi su potrošača na turističkom tržištu mnogo veći od onoga što trenutno nudi koncept sunca i mora koji je najvećim dijelom zastupljen u našoj turističkoj ponudi. Također, sve je izraženija razlika u turističkom razvoju koja je nastala između primorskog i kontinentalnog dijela Republike Hrvatske, a koja je najvećim dijelom posljedica dosadašnje politike razvoja turizma na nacionalnoj razini. Pri odabiru je teme rada konzultirana odgovarajuća literatura i izvori. Problematika pojma razvoja turističkog proizvoda u područjima koja nisu tradicionalno turistička odredišta, kao i upravljanje turističkom ponudom prema selektivnim oblicima, nije detaljnije obrađena od strane domaćih autora, dok strana iskustva ukazuju na veliko zanimanje koje je ova tema probudila kod stranih znanstvenika i stručnjaka i to ne samo iz domene turizma, nego i iz drugih društvenih područja. Iz pregleda literature, sudjelovanjem na tematskim konferencijama, praćenjem turističkoga razvoja te osobnom uključenosti u razvoj turističkih projekata proizlazi da je najveći problem koji se ukazuje znanstvenicima i stručnjacima, izravno ili neizravno uključenima u proces razvoja turizma u Republici Hrvatskoj, upravo stvaranje i implementacija turističkih proizvoda te razvoj turističke ponude prema selektivnim oblicima turizma u područjima koja nisu dovoljno razvijena u marketinškom smislu. U skladu je s tim pobliže određen i naslov ovog doktorskog rada: Marketing selektivnih oblika turizma u Kontinentalnoj Hrvatskoj U stvarnosti postoji vrlo veliki raskorak između teorijskih mogućnosti, turističkih potencijala Kontinentalne Hrvatske i onoga što je u praksi primijenjeno. U kojoj će se mjeri problematika razvoja turizma u Kontinentalnoj Hrvatskoj kretati, ovisi prvenstveno o državnoj upravi, regionalnoj i lokalnoj samoupravi, turističkim menadžerima, tj. upraviteljima turističkih potencijala te njihovom razumijevanju, poznavanju problema i aktualnih saznanja i, dakako, nas samih kao sudionika uključenih u turistički razvoj Kontinentalne Hrvatske. Valorizacija turističkih potencijala, stvaranje turističke ponude u Kontinentalnoj Hrvatskoj treba osigurati i, prije svega, suspregnuti nekontrolirani razvoj turizma Republike Hrvatske te, isto tako, u povratnoj vezi ne uništiti turističke potencijale koji su u ovom trenutku prepušteni upravljanju raznim državnim i ostalim organizacijama. Odgovarajuća je primjena i implementacija turističkog proizvoda proizašlog iz valorizacije bilo kojeg turističkog potencijala moguća ukoliko u procesu odlučivanja, planiranja i njegovoga razvitka sudjeluju svi subjekti turističkog odredišta. U radu se analitički i kritički pristupa naznačenom problemu, postojećim teorijskim saznanjima iz iskustva i prakse te se na taj način ukazuje na pozitivne i negativne pretpostavke koje su utemeljene na znanstvenoj i stručnoj osnovi.

Kontinentalna Hrvatska, razvoj turizma, turistički potencija, triple helix model

nije evidentirano

engleski

Marketing of selective forms of tourism in Continental Croatia

nije evidentirano

Continental Croatia, tourism development, tourism potential, triple helix model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

384

15.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija