Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvažavanjem različitosti do kulture mira (CROSBI ID 15887)

Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija

Uvažavanjem različitosti do kulture mira / Bouillet, Dejana ; Šarić, Ljiljana (ur.) Zagreb: Centar za civilne inicijative (CCI), 2016

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Šarić, Ljiljana

hrvatski

Uvažavanjem različitosti do kulture mira

Ovaj je priručnik rezultat višegodišnjeg rada većeg broja odgojitelja i stručnih suradnika iz dječjih vrtića diljem Hrvatske ; od Kastva na zapadu do Vinkovaca i Vukovara na istoku zemlje ; na uvođenju novih metoda rada u dijelu uvažavanja različitosti i kulture mira u predškolskom odgoju i obrazovanju. Projekt skraćenog naziva PRECEDE (Partnerstvo za prihvaćanje i suradnju kroz predškolski odgoj i obrazovanje u Europi) financiran sredstvima Europske unije, omogućio je stručnjacima praktičarima u šest zemalja sudjelovanje u visokokvalitetnoj edukaciji partnerske organizacije Early Years iz Belfasta, Sjeverna Irska u korištenju personaliziranih lutki u odgojno-obrazovnom procesu ranog i predškolskog odgoja. Organizacija Early Years izdala je međunarodni priručnik za odgojitelje, dok su regionalni priručnik, temeljen na međunarodnom, izradile partnerske organizacije u projektu PRECEDE tijekom 2013. i 2014. godine. Stečena iskustva pretočena su u priručnik Uvažavanjem različitosti do kulture mira, kako bi i drugi dionici ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja dobili priliku aktivno pridonositi izgradnji društva koje promiče načela humanizma i uvažavanja različitosti. Priručnik snažno afirmira temeljne vrijednosti Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje, a odgojiteljima nudi smjernice za sustavan pristup ovoj osjetljivoj i važnoj sastavnici ranog i predškolskog odgoja. Primjena priručnika, u kontekstu ukupnog profesionalnog, odgojno-obrazovnog djelovanja u dječjim vrtićima, može pomoći odgojiteljima u afirmaciji inkluzivnih vrijednosti, razvoju socijalno-emocionalnih kompetencija djece i promociji društvene pravednosti, kao preduvjetima održivog razvoja.

rani i predškolski odgoj i obrazovanje, model rada s djecom, uvažavanje različitosti

nije evidentirano

engleski

By respecting diversity to the culture of peace

nije evidentirano

early and pre-school education, the model of working with children, respect for diversity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Centar za civilne inicijative (CCI)

2016.

978-953-57204-1-6

192

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija