Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA (CROSBI ID 656729)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Panjkota, Ante ; Šalov, Iva ; Krajnović, Aleksandra PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 195-208

Podaci o odgovornosti

Panjkota, Ante ; Šalov, Iva ; Krajnović, Aleksandra

hrvatski

PREDNOSTI I OGRANIČENJA METODA ZA KLASTERIRANJE PODATAKA U DIMENZIJI IDENTIFIKACIJE KLIJENATA

Brojni autori predložili su 4-dimenzionalni CRM model kojeg čine identifikacija klijenata, privlačenje klijenata, razvoj odnosa s klijentima i zadržavanje klijenata. Prednosti i ograničenja različitih klasterskih metoda pri identifikaciji klijenata koje je moguće naći u raspoloživoj akademskoj literaturi predmet su ovog rada. Najčešće korištene metode u toj dimenziji su k- means ili njegove izvedenice i različite metode tzv. mekog klasteriranja (npr. Fuzzy C-means), a poslovna područja u kojima se uobičajeno koriste za identifikaciju klijenata su maloprodaja, telekomunikacije, bankarstvo, turizam i energetika. Jednostavnost upotrebe, dobra i razumljiva segmentacija korisnika su osnovne prednosti navedenih pristupa, dok su problemi procjene broja klastera, nemogućnosti direktne ugradnje dinamičkog ponašanja klijenata u klasterske strukture i tzv. problem višedimenzionalnosti uočeni kao glavna ograničenja primjene metoda klasteriranja u dimenziji identifikacije klijenata. Ovaj rad daje nekoliko smjernica koje bi mogle biti korisne strategije u nadvladavanju uočenih ograničenja.

klasteriranje, identifikacija klijenata, k-means, meko klasteriranje, CRM

nije evidentirano

engleski

ADVANTAGES AND LIMITATIONS OF THE DATA CLUSTERING METHODS IN THE CUSTOMER IDENTIFICATION DIMENSION

nije evidentirano

clustering, customer identification, k-means, soft clustering, CRM

nije evidentirano

Podaci o prilogu

195-208.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers

Dobrinić, Damir

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

2459-7953

Podaci o skupu

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice