Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb (CROSBI ID 656694)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šimun, Miroslav ; Mihalinac, Sandra ; Rehlicki, Kazimir Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb // Transport Infrastructure and Systems / Del'Acqua, Gianluca ; Wegman, Fred (ur.). Rim: CRC Press ; A.A. Balkema Publishers, 2017. str. 225-232

Podaci o odgovornosti

Šimun, Miroslav ; Mihalinac, Sandra ; Rehlicki, Kazimir

engleski

Intermediate stage traffic technical solution of prince Branimir Street in Zagreb

Prometna mreža svakog grada određena je Generalnim urbanističkim planom grada (GUP) što se očituje kroz prometne koridore određene širine. Generalni urbanistički plan je plan lokalne razine i u našem slučaju za grad Zagreb obuhvaća 220 km2. Planom se donose pokazatelji za izgradnju, uređenje i zaštitu prostora na području obuhvata Plana te osiguravaju prostorno- planski preduvjeti za realizaciju prometnih i infrastrukturnih projekata. Na prostoru velikog grada složena je međuovisnost prometne infrastrukture. Kvaliteta prometne infrastrukture očutuje se u dostupnosti i prohodnosti prostora te mobilnosti i unapređenju novih prometnih tokova što je temelj održivog razvoja. U ovom radu je razrađeno prometno tehničko rješenje ulice kneza Branimira u Zagrebu, dionica od Zavrtnice do ulice Vjekoslava Heinzela. Gradnja predmetne dionice započeta je 2012. godine kroz 1. fazu gradnje i to samo dijela ukupne širine planiranog prometnog koridora, a posljedica toga su djelomično riješeni imovinsko pravni odnosi. Konačna izgrađenost u punoj širini koridora planirana je kroz 2. fazu gradnje. U međuvremenu su se između ostvarene 1. faze i planirane 2. faze dodatno riješili imovinsko pravni odnosi, ali još uvijek ne u cijeloj širini planiranog koridora. Zbog toga se pristupilo izradi tehničkog rješenja kojim bi se zadržali elementi izgrađeni u 1. fazi gradnje te u svojevrsnoj međufazi izgradili elementi koji bi u cijelosti bili uklopivi u planiranu 2. fazu gradnje. U međufazi treba izgraditi elemente koji bi poboljšali prometne uvjete kao što su povećanje propusne moći i zadovoljavajuća razina uslužnosti. U radu su obrađene sve sastavnice i dana prometno tehnička rješenja međufaze gradnje.

prince Branimir Street, traffic technical solution, traffic corridor

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

225-232.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Transport Infrastructure and Systems

Del'Acqua, Gianluca ; Wegman, Fred

Rim: CRC Press ; A.A. Balkema Publishers

978-1-138-03009-1

Podaci o skupu

International congress on trasport infrastructure and systems

ostalo

10.04.2017-12.04.2017

Rim, Italija

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

nije evidentirano