Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika (CROSBI ID 60140)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika
Rad se bavi povijesnim prikazom različitih metoda poučavanja stranoga jezika, koje su obilježile postrevolucionarno razdoblje u Rusiji, od 1917. godine do kraja 90-ih godina 20. stoljeća. Ruska glotodidaktička literatura izdvaja četiri glavna lingvometodička pristupa (gramatičko orijentacijski, bihevioristički, komunikacijski i intenzivni) iz kojih su proizašle neke od metoda, poput gramatičko- prijevodne, direktne, mješovite ili kombinirane metode, audiolingvalne, audiovizualne, svjesnopraktične, sugestopedijske. U radu se daje pregled najznačajnijih metoda, koje su, posredno ili neposredno, ostavile određeni trag i na suvremenu nastavu ruskoga jezika.
metode ; postrevolucionarno razdoblje ; poučavanje stranoga jezika ; ruski jezik
nije evidentirano
engleski
Methods of foreign language teaching in the postrevolutionary period and their contribution to the contemporary teaching of the Russian language
nije evidentirano
methods ; the postrevolutionary period ; foreign language teaching ; the Russian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-258.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije
Lugarić Vukas, Danijela
Zagreb: Zavod za znanost o književnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2017.
78-953-175-671-6