Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 914210

Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika


Jajić Novogradec, Marina
Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika // Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije / Lugarić Vukas, Danijela (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanost o književnosti, 2017. str. 241-258


Naslov
Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika
(Methods of foreign language teaching in the postrevolutionary period and their contribution to the contemporary teaching of the Russian language)

Autori
Jajić Novogradec, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije

Urednik/ci
Lugarić Vukas, Danijela

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanost o književnosti

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
241-258

ISBN
78-953-175-671-6

Ključne riječi
metode, postrevolucionarno razdoblje, poučavanje stranoga jezika, ruski jezik
(methods, the postrevolutionary period, foreign language teaching, the Russian language)

Sažetak
Rad se bavi povijesnim prikazom različitih metoda poučavanja stranoga jezika, koje su obilježile postrevolucionarno razdoblje u Rusiji, od 1917. godine do kraja 90-ih godina 20. stoljeća. Ruska glotodidaktička literatura izdvaja četiri glavna lingvometodička pristupa (gramatičko orijentacijski, bihevioristički, komunikacijski i intenzivni) iz kojih su proizašle neke od metoda, poput gramatičko- prijevodne, direktne, mješovite ili kombinirane metode, audiolingvalne, audiovizualne, svjesnopraktične, sugestopedijske. U radu se daje pregled najznačajnijih metoda, koje su, posredno ili neposredno, ostavile određeni trag i na suvremenu nastavu ruskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jajić Novogradec, Marina
Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika // Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije / Lugarić Vukas, Danijela (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanost o književnosti, 2017. str. 241-258
Jajić Novogradec, M. (2017) Metode poučavanja stranoga jezika u postrevolucionarnom razdoblju i njihov doprinos suvremenoj nastavi ruskoga jezika. U: Lugarić Vukas, D. (ur.) Kulturna povijest Oktobarske revolucije - sto godina kasnije. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanost o književnosti, str. 241-258.
@inbook{inbook, author = {Jaji\'{c} Novogradec, M.}, editor = {Lugari\'{c} Vukas, D.}, year = {2017}, pages = {241-258}, keywords = {methods, the postrevolutionary period, foreign language teaching, the Russian language}, isbn = {78-953-175-671-6}, title = {Methods of foreign language teaching in the postrevolutionary period and their contribution to the contemporary teaching of the Russian language}, keyword = {methods, the postrevolutionary period, foreign language teaching, the Russian language}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zavod za znanost o knji\v{z}evnosti}, publisherplace = {Zagreb} }