KREIRANJE DIJALOGA: KORELACIJA ZNANSTVENO- ISTRAŽIVAČKOG RADA I UMJETNIČKOG IZRAŽAVANJA NA STUDIJU GLAZBENE PEDAGOGIJE (CROSBI ID 656624)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Duraković, Lada
hrvatski
KREIRANJE DIJALOGA: KORELACIJA ZNANSTVENO- ISTRAŽIVAČKOG RADA I UMJETNIČKOG IZRAŽAVANJA NA STUDIJU GLAZBENE PEDAGOGIJE
Suradnja između pojedinih sastavnica umjetničkih i muzikološko-pedagoško-teorijskih odsjeka na muzičkim akademijama od iznimne je važnosti. S obzirom na široku zasnovanost struke, muzikološke kolegije moguće je efikasno i kreativno povezivati s ostalim studijskim kolegijima. U članku je opisan projekt realiziran tijekom akademske godine 2016./2017. u sklopu kolegija Upoznavanje glazbene literature koji je studentima omogućio korištenje različitih znanja stečenih tijekom školovanja. Projekt, umješten u okvir zavičajne nastave, pruža uvid u glazbenu svakodnevicu Pule na razmeđi 19. i 20. stoljeća, spaja znanstvenu i umjetničku komponentu i studente upoznaje s tijekom istraživačkog rada. Dobiveni rezultati predstavljeni su na koncertu te diseminirani putem emisije emitirane „Klasične varijacije“ emitirane na Hrvatskom radiju.
znanost, umjetnost, glazba, projekt, Pula.
nije evidentirano
engleski
CREATING DIALOGUE:CORRELATION OF SCIENTIFIC RESEARCH AND ARTISTIC EXPRESSION AT THE STUDY OF MUSIC PEDAGOGY
nije evidentirano
science, art, music, project, Pula.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
471-485.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Budućnost glazbene nastave: Diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti.
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7320-45-1
Podaci o skupu
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5
predavanje
01.01.2017-01.01.2017
Pula, Hrvatska