Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba. Četvrti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije (CROSBI ID 15878)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Duraković, Lada, Bedeković, Vinka
hrvatski
Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba. Četvrti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije
Zbornik sadrži sedam radova studenata sa sveučilišta u Ljubljani, Gdanjsku, Beogradu, Novom Sadu, Splitu i Puli, a strukturiran je prema uzrastu učenika/studenata na koje se odnose istraživanja predstavljena u tekstovima. U prva dva rada upoznajemo se osnovnoškolskom glazbenoobrazovnom praksom u Sloveniji i Poljskoj, odnosno s glazbenom edukacijom u slovenskim osnovnim i osnovnim glazbenim školama, te ulogom zborskog pjevanja u razrednoj nastavi u poljskim školama. Treći se rad također odnosi na niže razrede osnovne škole, a propituje kreativni pristup obradi nastavnog gradiva u kojem je osnovno polazište, umjesto definiranja pojmova - glazba sama. Četvrti i peti rad vezani su za teorijske predmete koji se poučavaju u glazbenim školama i na akademijama, a progovaraju o ulozi i značaju harmonizacije u glazbenom obrazovanju te o individualnom pristupu nastavi solfeggia. Pretposljednji je rad primjer provedbe zavičajne i terenske nastave koja se kroz međupredmetnu korelaciju može provoditi na svim razinama glazbenog obrazovanja. Zbornik zaključuje tekst u kojem se istražuje percepcija publike iz vizure reproduktivnih glazbenika svih starosnih dobi.
glazbeno obrazovanje, harmonizacija, solgeggio, međupredmetna korelacija
radovi na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku
engleski
Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba
nije evidentirano
music education, harmonization, solfeggio, intresubject correlation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2017.
978-953-7320-45-4
103
objavljeno