Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba. Četvrti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije (CROSBI ID 15878)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija

Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba. Četvrti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije / Duraković, Lada, Bedeković, Vinka (ur.) Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017

Podaci o odgovornosti

Duraković, Lada, Bedeković, Vinka

hrvatski

Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba. Četvrti međunarodni forum studenata glazbene pedagogije

Zbornik sadrži sedam radova studenata sa sveučilišta u Ljubljani, Gdanjsku, Beogradu, Novom Sadu, Splitu i Puli, a strukturiran je prema uzrastu učenika/studenata na koje se odnose istraživanja predstavljena u tekstovima. U prva dva rada upoznajemo se osnovnoškolskom glazbenoobrazovnom praksom u Sloveniji i Poljskoj, odnosno s glazbenom edukacijom u slovenskim osnovnim i osnovnim glazbenim školama, te ulogom zborskog pjevanja u razrednoj nastavi u poljskim školama. Treći se rad također odnosi na niže razrede osnovne škole, a propituje kreativni pristup obradi nastavnog gradiva u kojem je osnovno polazište, umjesto definiranja pojmova - glazba sama. Četvrti i peti rad vezani su za teorijske predmete koji se poučavaju u glazbenim školama i na akademijama, a progovaraju o ulozi i značaju harmonizacije u glazbenom obrazovanju te o individualnom pristupu nastavi solfeggia. Pretposljednji je rad primjer provedbe zavičajne i terenske nastave koja se kroz međupredmetnu korelaciju može provoditi na svim razinama glazbenog obrazovanja. Zbornik zaključuje tekst u kojem se istražuje percepcija publike iz vizure reproduktivnih glazbenika svih starosnih dobi.

glazbeno obrazovanje, harmonizacija, solgeggio, međupredmetna korelacija

radovi na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku

engleski

Budućnost glazbene nastave u kontekstu učeničkih potreba

nije evidentirano

music education, harmonization, solfeggio, intresubject correlation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2017.

978-953-7320-45-4

103

objavljeno

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti