Analiza pogrešaka izvorno engleskih govornika u HINKOT korpusu (CROSBI ID 416709)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Domazetović, Tomislav
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
Analiza pogrešaka izvorno engleskih govornika u HINKOT korpusu
Ovim radom želi se ukazati na moguće morfološke, sintaktičke te semantičke pogreške učenika koji hrvatski jezik uče kao drugi i strani jezik na Croaticumu, a koji dolaze s engleskih govornih područja. S obzirom na bogatu sintaksu i siromašnu morfologiju engleskog jezika, što ujedno predstavlja i neke od temeljnih lingvističkih razlika između hrvatskog i engleskog, ovaj rad će pokušati pronaći i objasniti najčešće pogreške koje ovi učenici rade na temelju istraživanja temeljenog na opažanjima koje će koristiti novonastali jezični resurs – HINKOT. Prvotno sredstvo za analizu bit će označavanje pogrešaka u korpusu, gdje se razlikuju 4 tipa pogrešaka. Pogreške su svrstane u pravopisne pogreške, pogreške u sintaksi, pogreške u odabiru riječi te pogreške oblika. Uz porijeklo učenika, drugi kriterij za odabir učenika je razina znanja, pa će se tako analizirati eseji učenika razine znanja 2A. Krajnji je cilj izrada profila učenika engleskog govornog područja s obzirom na razinu znanja, a tim saznanjima bi se pripomoglo u edukaciji budućih učenika.
Učenički korpus, HINKOT, hrvatski kao strani jezik, edukacija
nije evidentirano
engleski
Error analysis of native English speakers in the CroLTeC Learner Corpus
nije evidentirano
learner corpus, CroLTeC, Croatian as a foreign language, education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
19.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb