OTVORENA EDUKACIJA KROZ ONLINE TEČAJEVE (CROSBI ID 416708)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Laptoš, Nela
Mikelić Preradović, Nives
hrvatski
OTVORENA EDUKACIJA KROZ ONLINE TEČAJEVE
U prvom dijelu ovog rada dana je temeljita i opsežna teorijska podloga koja objašnjava i opisuje masovne otvorene online tečajeve, razloge za njihovom pojavom, digitalnu praksu i njihovu zadaću. Obrađene su implikacije otvorenih online tečajeva na usvajanje novih znanja i digitalnu ekonomiju. U drugom dijelu analizirat će se pedagogija u takvom okruženju te pozitivni i negativni aspekti učenja i usvajanja znanja u odnosu na tradicionalno obrazovanje. U trećem dijelu usporedit će se pojedine platforme, odnosno svjetska sveučilišta koja nude takve edukacijske programe. Analizirat će se koncepti tečajeva, struktura polaznika, dostupnost certifikata te resursi i nastavni materijali koji se koriste. S obzirom na veliku popularnost, ali i malen postotak polaznika koji završavaju upisane tečajeve, vode se mnoge diskusije o daljnjem trendu njihovog razvoja. Vrlo je bitno dobiti uvid u razloge odustajanja zbog velikih sredstava i napora koji se ulažu u organiziranje i strukturiranje takvog obrazovanja. U četvrtom dijelu kroz razne dostupne ankete, izvještaje i znanstvene radove prikazat će se rezultati i dati uvid u motivacijske čimbenike polaznika, ali i u razloge visoke stope odustajanja te će se izvesti zaključci.
e-učenje, MOOC, informacijsko-komunikacijska tehnologija, online učenje, visoko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
OPEN EDUCATION THROUGH ONLINE COURSES
nije evidentirano
e-learning, MOOC, information and communication technologies, online learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
19.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb