Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OTVORENA EDUKACIJA KROZ ONLINE TEČAJEVE (CROSBI ID 416708)

Ocjenski rad | diplomski rad

Laptoš, Nela OTVORENA EDUKACIJA KROZ ONLINE TEČAJEVE / Mikelić Preradović, Nives (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Laptoš, Nela

Mikelić Preradović, Nives

hrvatski

OTVORENA EDUKACIJA KROZ ONLINE TEČAJEVE

U prvom dijelu ovog rada dana je temeljita i opsežna teorijska podloga koja objašnjava i opisuje masovne otvorene online tečajeve, razloge za njihovom pojavom, digitalnu praksu i njihovu zadaću. Obrađene su implikacije otvorenih online tečajeva na usvajanje novih znanja i digitalnu ekonomiju. U drugom dijelu analizirat će se pedagogija u takvom okruženju te pozitivni i negativni aspekti učenja i usvajanja znanja u odnosu na tradicionalno obrazovanje. U trećem dijelu usporedit će se pojedine platforme, odnosno svjetska sveučilišta koja nude takve edukacijske programe. Analizirat će se koncepti tečajeva, struktura polaznika, dostupnost certifikata te resursi i nastavni materijali koji se koriste. S obzirom na veliku popularnost, ali i malen postotak polaznika koji završavaju upisane tečajeve, vode se mnoge diskusije o daljnjem trendu njihovog razvoja. Vrlo je bitno dobiti uvid u razloge odustajanja zbog velikih sredstava i napora koji se ulažu u organiziranje i strukturiranje takvog obrazovanja. U četvrtom dijelu kroz razne dostupne ankete, izvještaje i znanstvene radove prikazat će se rezultati i dati uvid u motivacijske čimbenike polaznika, ali i u razloge visoke stope odustajanja te će se izvesti zaključci.

e-učenje, MOOC, informacijsko-komunikacijska tehnologija, online učenje, visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

OPEN EDUCATION THROUGH ONLINE COURSES

nije evidentirano

e-learning, MOOC, information and communication technologies, online learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

19.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti