Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lanac vrijednosti u medijskoj industriji: Prilagođavanje lanca vrijednosti u postindustrijskom razdoblju (CROSBI ID 245797)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Lozić, Joško Lanac vrijednosti u medijskoj industriji: Prilagođavanje lanca vrijednosti u postindustrijskom razdoblju Zbornik Sveučilišta Libertas, I.-II. (2017), 1.-2.; 71-96

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško

hrvatski

Lanac vrijednosti u medijskoj industriji: Prilagođavanje lanca vrijednosti u postindustrijskom razdoblju

Cilj je ovoga rada ukazati na razvoj i transformaciju koncepta lanca vrijednosti te njegovu primjenu na suvremenu medijsku industriju. Temeljna je ideja koncepta lanca vrijednost promatranje i analiza sveukupne poslovne aktivnosti organizacije kao skupa odvojenih, ali istovremeno i usko povezanih aktivnosti koje svojim sinergijskim djelovanjem stvaraju vrijednost za kupca. Kraj moderne i postindustrijsko razdoblje donijelo je nove izazove pred menadžment organizacija, a to je pratila transformacija i prilagođavanje analize koncepta lanca vrijednosti. Medijska se industrija razvijala usporedo sa razvojem postindustrijskog društva koje je obilježeno globalnom preraspodjelom gospodarske aktivnost. Koncept lanca vrijednosti, nastao krajem moderne, analizira proizvodnju i distribuciju fizičkih proizvoda. Postindustrijska proizvodnji zamagljuje precizno definirane granice između proizvodnje roba i usluga. Digitalizacijom proizvodnje i distribucijom proizvoda na više različitih platformi, sadržaj koji proizvodi medijska industrija istovremeno je i fizički proizvod, ali i usluga. Značaj i vrijednost porterovog lanca vrijednosti, upravo je u njegovoj upotrebljivosti i nakon proteka vremena od više desetljeća.

lanac vrijednosti, medijska industrija, menadžment, postindustrijsko društvo,

nije evidentirano

engleski

The Value Chain in Media Industry:Adjusting the Value Chain in Post-Industrial Era

nije evidentirano

value chain, media industry, management, post-industrial society, postmodern

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I.-II. (1.-2.)

2017.

71-96

objavljeno

2554-5055

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano