Lanac vrijednosti u medijskoj industriji: Prilagođavanje lanca vrijednosti u postindustrijskom razdoblju (CROSBI ID 245797)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lozić, Joško
hrvatski
Lanac vrijednosti u medijskoj industriji: Prilagođavanje lanca vrijednosti u postindustrijskom razdoblju
Cilj je ovoga rada ukazati na razvoj i transformaciju koncepta lanca vrijednosti te njegovu primjenu na suvremenu medijsku industriju. Temeljna je ideja koncepta lanca vrijednost promatranje i analiza sveukupne poslovne aktivnosti organizacije kao skupa odvojenih, ali istovremeno i usko povezanih aktivnosti koje svojim sinergijskim djelovanjem stvaraju vrijednost za kupca. Kraj moderne i postindustrijsko razdoblje donijelo je nove izazove pred menadžment organizacija, a to je pratila transformacija i prilagođavanje analize koncepta lanca vrijednosti. Medijska se industrija razvijala usporedo sa razvojem postindustrijskog društva koje je obilježeno globalnom preraspodjelom gospodarske aktivnost. Koncept lanca vrijednosti, nastao krajem moderne, analizira proizvodnju i distribuciju fizičkih proizvoda. Postindustrijska proizvodnji zamagljuje precizno definirane granice između proizvodnje roba i usluga. Digitalizacijom proizvodnje i distribucijom proizvoda na više različitih platformi, sadržaj koji proizvodi medijska industrija istovremeno je i fizički proizvod, ali i usluga. Značaj i vrijednost porterovog lanca vrijednosti, upravo je u njegovoj upotrebljivosti i nakon proteka vremena od više desetljeća.
lanac vrijednosti, medijska industrija, menadžment, postindustrijsko društvo,
nije evidentirano
engleski
The Value Chain in Media Industry:Adjusting the Value Chain in Post-Industrial Era
nije evidentirano
value chain, media industry, management, post-industrial society, postmodern
nije evidentirano