Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza (CROSBI ID 245772)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mihić, Mirela Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 12; 919-938

Podaci o odgovornosti

Mihić, Mirela

hrvatski

Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza

Cilj je ovoga istraživanja izdvojiti, koristeći se multivarijatnim tehnikama, a na osnovi stavova potrošača o prodajnom osoblju i o izgledu prodavaonice, određene grupe čimbenika i utvrditi mogu li one poslužiti kao osnova za segmentiranje tržišta. U uzorak je izabrano 15 supermarketa i u svakome je anketirano po 25 potrošača. Polazeći od problematike i ciljeva istraživanja, postavljene su tri hipoteze. Faktorskom analizom izdvojena su tri faktora (funkcionalni čimbenici, čimbenici atmosfere i osobni čimbenici), kojima su potom koristilo kao osnovnim varijablama segmentacije. Klaster analizom izdvojena su tri segmenta, nazvana: zadovoljni funkcionalnim aspektom, prvenstveno zadovoljni atmosferom i osobnim čimbenicima i oso bito nezadovoljni funkcionalnim čimbenicima. Rezultati istraživanja potvr dili su polazne hipoteze i ukazali na to da maloprodavači moraju nešto mijenjati ako i dalje žele biti konkurentni u opsluživanju svih triju segmenata.

maloprodavači, segmentacija tržišta, kupci, faktorska analiza, klaster analiza, prodajno osoblje, izgled prodavaonice

nije evidentirano

engleski

Segmentation of supermarket shoppers based on their satisfaction with sales staff and store design: multivariance analysis

nije evidentirano

retailers, market segmentation, shoppers, factor analysis, cluster analysis, sales staff, store design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57 (12)

2006.

919-938

objavljeno

0424-7558

1848-9494

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost