Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti (CROSBI ID 245693)

Prilog u časopisu | kratko priopćenje

Jukić Matić, Ljerka ; Štivić, Marija Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 70; 19-27

Podaci o odgovornosti

Jukić Matić, Ljerka ; Štivić, Marija

hrvatski

Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti

U radu je opisano kratko istraživanje kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti. Opisane su i različite vrste beskonačnosti.

beskonačnost

nije evidentirano

engleski

Finite or infinite? How students and students understand the concept of infinity

nije evidentirano

infinity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (70)

2017.

19-27

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Matematika

Poveznice