izvor podataka: crosbi
✓
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti (CROSBI ID 245693)
Prilog u časopisu | kratko priopćenje
Jukić Matić, Ljerka ; Štivić, Marija
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 70; 19-27
Podaci o odgovornosti
Jukić Matić, Ljerka ; Štivić, Marija
hrvatski
Konačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti
U radu je opisano kratko istraživanje kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti. Opisane su i različite vrste beskonačnosti.
beskonačnost
nije evidentirano
engleski
Finite or infinite? How students and students understand the concept of infinity
nije evidentirano
infinity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe