Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi (CROSBI ID 245689)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Koludrović, Morana ; Kalebić Jakupčević, Katija Odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 557-571

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana ; Kalebić Jakupčević, Katija

hrvatski

Odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi

Cilj ovoga rada bio je ispitati neke aspekte razrednog ozračja u odnosu na dob i spol učenika te njihovo školsko postignuće. Pri tome su korištena tri aspekta razrednog ozračja - kvaliteta interakcija među učenicima, kvaliteta interakcija između učenika i nastavnika te osjetljivost na nasilje u razrednom kontekstu. U istraživanju su sudjelovali učenici osnovnih škola iz nekoliko županija Republike Hrvatske (N=1427 sudionika). Ukupno je u istraživanje bilo uključeno 69 razrednih odjeljenja od četvrtog do osmog razreda osnovne škole. Primijenjen je instrument koji se sastojao od dva dijela – upitnika općih podataka i Skale razrednog ozračja. Rezultati su, sukladno očekivanjima, pokazali značajno opadanje školskog uspjeha s dobi, kao i lošije razredno ozračje u višim razredima u odnosu na mlađe dobne skupine. Također, učenice su u odnosu na učenike pozitivnijim procijenile razredno ozračje. Utvrđena je značajna povezanost među različitim aspektima razrednog ozračja, kao i između razrednog ozračja i školskih postignuća.

kvaliteta interakcije među učenicima ; kvaliteta interakcije između učenika i nastavnika ; osjetljivost na nasilje ; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between classroom climate and school achievement of primary school students

nije evidentirano

quality of interaction among students ; quality of interaction between teachers and students ; sensitivity to violence ; school achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (4)

2017.

557-571

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice