Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kulturna medijacija: gradišćanskohrvatski jezik kao studija slučaja (CROSBI ID 416558)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matija Benci Kulturna medijacija: gradišćanskohrvatski jezik kao studija slučaja / Miklošević, Željka ; Ščukanec, Aleksandra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Matija Benci

Miklošević, Željka ; Ščukanec, Aleksandra

hrvatski

Kulturna medijacija: gradišćanskohrvatski jezik kao studija slučaja

Rad se bavi izradom scenarija za edukativnu izložbu o gradišćanskohrvatskome jeziku na temelju spoznaja o povijesti, kulturi i jeziku gradišćanskih Hrvata i analizom korpusa koji čine prilozi iz emisije Dobar dan Hrvati i članci s internetskoga portala tjednika Hrvatske novine i kvartalnoga časopisa Glasilo. Prvi dio rada predstavlja spoznaje o društveno- političkim okolnostima u kojima su se nalazili gradišćanski Hrvati od dolaska na prostore Gradišća do danas, čimbenicima koji su utjecali na održavanje kulturnog identiteta i očuvanje njihovog jezika te predstavlja gradišćanskohrvatski jezik iz perspektive dodirnog jezikoslovlja i utjecaja njemačkoga jezika na gradišćanskohrvatski jezik i njegove govornike. Drugi dio predstavlja analizu navedenog korpusa u čijemu se središtu nalaze kulturni identitet gradišćanskih Hrvata i analiza primjera u kojima je uočljiv utjecaj njemačkoga jezika na gradišćanskohrvatski jezik. Na temelju teorijskih spoznaja o edukacijskoj i komunikacijskoj ulozi muzejskih izložbi, u završnome dijelu rada izrađeni su sinopsis i scenarij za edukativnu izložbu u kojima su definirane tematske cjeline, ciljana publika, edukativni resursi i ishodi edukacije za svaki resurs i cjelinu izložbe.

gradišćanskohrvatski jezik, gradišćanski Hrvati, jezik i kultura, multimodalno učenje, izložba, njemačko-hrvatski jezični dodiri, učenje putem izložbe, scenarij, sinopsis

nije evidentirano

engleski

Cultural Mediation: Burgenland Croatian as a Case Study

nije evidentirano

Burgenland Croats, Burgenland Croatian, language and culture, multimodal learning, museum exhibition, German-Croatian language contacts, learning in exhibits, synopsis, scenario

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

11.12.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija