Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 913115

Krizni menadžment i primjena strategija poduzeća u uvjetima krize


Kišiček, Mia
Krizni menadžment i primjena strategija poduzeća u uvjetima krize 2017., diplomski rad, diplomski, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb


Naslov
Krizni menadžment i primjena strategija poduzeća u uvjetima krize
(Crisis management and implementation of company strategies in times of crisis)

Autori
Kišiček, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2017

Stranica
66

Mentor
Brajša-Žganec, Andreja

Ključne riječi
Kriza, poslovna kriza, krizni menadžment, Croatia Airlines, zrakoplovna kompanija
(Crisis, business crisis, crisis management, Croatia Airlines, airline company)

Sažetak
Razvijaju se nove tehnologije, usavršavaju novi izumi i načini rada te se konstantno suočavamo s različitim promjenama. Susret s promjenama nije uvijek lak i nekada umjesto da se prilagodimo njima, upadnemo u opasnost ili kriznu situaciju. Uspješno balansiranje u kriznim uvjetima jako je kompleksno, obuhvaća razne vrste poslova i osoba koje ih obavljaju. Važno je uspostaviti sustav zaštite koji će omogućiti da kriza nastane, koji će povećati otpornost na djelovanje krize i koji će olakšati posljedicu krize i oporavak od nje. Time se bavi krizni menadžment. Osobe koje se bave kriznim menadžmentom moraju biti posebno osposobljene kako bi mogle riješiti sve probleme na koje možemo naići tijekom krize, brzo reagiraju na njih te samu kriznu situaciju okreću u priliku za uspjeh. U radu je analizirana situacija u Croatia Airlines-u jednoj od najpoznatijih hrvatskih tvrtki te primjena strategija kriznog menadžmenta u toj kompaniji.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA