Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja (CROSBI ID 245602)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Katavić, Petra ; Batarelo Kokić, Ivana Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 481-509

Podaci o odgovornosti

Katavić, Petra ; Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja

U središtu ovog rada je interakcija sudionika u odgojnom procesu, prikazana iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. Uloga nastavnika u suvremenom odgojno- obrazovnom sustavu je složena. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojno-obrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca. Cilj provedenoga istraživanja bio je istražiti praksu odgojno- obrazovnog rada razrednika u srednjoj strukovnoj školi kroz korištenje metode studije slučaja. Rezultati istraživanja ukazuju na očekivanja razrednika od inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja, probleme na koje razrednici nailaze u praksi te neka rješenja za postojeće probleme.

izobrazba nastavnika ; kvalitativno istraživanje ; srednje škole ; strukovno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The Role of Class Teacher in the Process of Planning, Organizing and Achieving Educational Goals: A case study

nije evidentirano

Qualitative research ; Secondary school ; Teacher training ; Vocational education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (4)

2017.

481-509

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice