Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta (CROSBI ID 245524)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Piri Rajh, Sunčana ; Švenda, Željka
hrvatski
Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta
U radu se istražuje kupovna orijentacija muškaraca u slučaju odabira odjeće te mogućnost njezine primjene u segmentaciji tržišta. Kupovna orijentacija je kompleksan i višedimenzionalan koncept te privlači značajnu pozornost znanstvenika u području ponašanja potrošača. Podaci su prikupljeni metodom online ankete na uzorku muškaraca različitih demografskih obilježja (n = 101). Mjerni instrument bio je visokostrukturirani anketni upitnik koji se sastojao od 59 tvrdnji preuzetih iz postojeće literature, a kojima se mjerilo sedam teorijskih konstrukata (sklonost trendu/interes za odijevanje/užitak u kupnji, cjenovna osjetljivost, orijentiranost na kvalitetu, lojalnost prodajnom mjestu, lakoća održavanja odjeće, planiranje/racionalnost kupnje, podložnost utjecaju prodajnog osoblja). Prikupljeni podaci analizirani su faktorskom analizom, k-means klaster analizom i izračunom Cronbach alfa koeficijenata. Na kraju rada, u okviru diskusije dobivenih nalaza empirijskog istraživanja i zaključka, navedene su smjernice za daljnja istraživanja te su opisane implikacije za poslovnu praksu.
kupovna orijentacija, ponašanje potrošača, segmentacija tržišta, tržište odjeće
nije evidentirano
engleski
Male consumers’ apparel shopping orientation as a basis for market segmentation
nije evidentirano
shopping orientation, consumer behavior, market segmentation, apparel market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68 (5)
2017.
488-506
objavljeno
0424-7558
1848-9494
Povezanost rada
Ekonomija