Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta (CROSBI ID 245524)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Piri Rajh, Sunčana ; Švenda, Željka Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 5; 488-506

Podaci o odgovornosti

Piri Rajh, Sunčana ; Švenda, Željka

hrvatski

Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta

U radu se istražuje kupovna orijentacija muškaraca u slučaju odabira odjeće te mogućnost njezine primjene u segmentaciji tržišta. Kupovna orijentacija je kompleksan i višedimenzionalan koncept te privlači značajnu pozornost znanstvenika u području ponašanja potrošača. Podaci su prikupljeni metodom online ankete na uzorku muškaraca različitih demografskih obilježja (n = 101). Mjerni instrument bio je visokostrukturirani anketni upitnik koji se sastojao od 59 tvrdnji preuzetih iz postojeće literature, a kojima se mjerilo sedam teorijskih konstrukata (sklonost trendu/interes za odijevanje/užitak u kupnji, cjenovna osjetljivost, orijentiranost na kvalitetu, lojalnost prodajnom mjestu, lakoća održavanja odjeće, planiranje/racionalnost kupnje, podložnost utjecaju prodajnog osoblja). Prikupljeni podaci analizirani su faktorskom analizom, k-means klaster analizom i izračunom Cronbach alfa koeficijenata. Na kraju rada, u okviru diskusije dobivenih nalaza empirijskog istraživanja i zaključka, navedene su smjernice za daljnja istraživanja te su opisane implikacije za poslovnu praksu.

kupovna orijentacija, ponašanje potrošača, segmentacija tržišta, tržište odjeće

nije evidentirano

engleski

Male consumers’ apparel shopping orientation as a basis for market segmentation

nije evidentirano

shopping orientation, consumer behavior, market segmentation, apparel market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (5)

2017.

488-506

objavljeno

0424-7558

1848-9494

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost