Suvremeni zahtjevi za razvoj glazbenih sposobnosti u predškolskom odgoju (CROSBI ID 656309)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brkić, Sanela ; Gortan-Carlin, Ivana Paula
hrvatski
Suvremeni zahtjevi za razvoj glazbenih sposobnosti u predškolskom odgoju
Sustavno poučavanje glazbenog odgoja i obrazovanja započinje u predškolskim ustanovama i nastavlja se tijekom osnovnoškolskog razdoblja. Prve glazbene poduke, nakon onih iz roditeljskog doma, djeca dobivaju od odgajateljica i učiteljica razredne nastave. U ovome radu, metodologijom demonstracije, praćenja, analize i sinteze i istraživanja razvoja glazbenih sposobnosti na temelju brojalice, provedenog u predškolskoj ustanovi, nastoji se odgovoriti na sljedeće istraživačko pitanje: koji su zahtjevi suvremenog glazbenog odgoja i obrazovanja te zahtijevaju li oni i novi metodički pristup? Istraživanje je provedeno na uzorku od 129 djece rane i predškolske dobi. Temeljem istraživanja, autorice donose smjernice za suvremene metodičke, muzikološke i etnomuzikološke pristupe u glazbenom odgoju temeljene na inovativnosti, kreativnosti i stvaralaštvu, pri čemu važnost tradicionalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju nije umanjena.
glazbena kultura, brojalica, glazbena kreativnost, metodika glazbe, glazbene sposobnosti u predškolskoj dobi
nije evidentirano
engleski
The Requirements of Modernity in Preschool Music Education
nije evidentirano
music culture, music creativity, music methodology, musical abilities in pre-school age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
234-239.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE. Zbornik radova sa znanstveno- stručnoga skupa. Opatija, 30. rujna – 2. listopada 2015.
Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, OMEP Hrvatska
978-953-175-661-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096