Reformske inicijative u hrvatskom osnovnoškolskom obrazovanju: od neizvjesne budućnosti do elitizma (CROSBI ID 781564)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Doolan, Karin
hrvatski
Reformske inicijative u hrvatskom osnovnoškolskom obrazovanju: od neizvjesne budućnosti do elitizma
Reformske inicijative u obrazovanju iz 2006., 2011. i 2016. godine predmet su ovoga osvrta koji je potaknut kritičkom tradicijom tzv. nove sociologije obrazovanja. Riječ je o analitičkom pristupu kojemu su u središtu načini na koje odgojno-obrazovne strukture i procesi održavaju dominantni političko-ekonomski kontekst, društvenu reprodukciju i hijerarhije moći te koji poziva na osvještavanje važnosti školovanja za promicanje društvene pravednosti. Specifično, osvrt se bavi sljedećim temama: izostankom vizije budućnosti u reformskim inicijativama, zapostavljanju uloge koju odgojno-obrazovni sustav ima u društvenoj reprodukciji, mitu o neutralnosti znanja te elitističkim diskursom vezanim uz ekspertizu u osmišljavanju obrazovnih reformi.
reforme obrazovanja, budućnost, elitizam, nejednakosti, politika
nije evidentirano
engleski
Reform initiatives in Croatian compulsory schooling: from an uncertain future to elitism
nije evidentirano
educational reforms, futures, elitism, inequalities, politics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Obrazovna zviždaljka
2017.
nije evidentirano
objavljeno