IEA Medunarodno istraživanje gradanskog odgoja i obrazovanja ICCS 2016. Okvir provedbe istraživanja (CROSBI ID 15821)
Urednička knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Elezović, Ines
Cigan, Vesna
engleski
IEA Medunarodno istraživanje gradanskog odgoja i obrazovanja ICCS 2016. Okvir provedbe istraživanja
The International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) investigates the ways in which young people are prepared to undertake their roles as citizens in a range of countries in the second decade of the 21st century. ICCS 2016 is a continuation of a study initiated in 2009. This document outlines the framework and assessment design for the ICCS 2016. ICCS 2016 will report on student knowledge and understanding of key aspects of civics and citizenship, as well as student attitudes to, and engagement with, civic life. This survey is intended to respond to enduring and emerging challenges of educating young people in a world where contexts of democracy and civic participation continue to change. New developments include the increase in the use of social media as a tool for civic engagement, growing concerns about global threats and sustainable development, as well as recognition of the role of schools in fostering peaceful ways of interaction between young people.
ICCS, ključni aspekti građanstva, građanski život, kontekst demokracije, građanska participacija, uporaba društvenih medija, građansko sudjelovanje, globalne prijetnje, održivi razvoj, uloga škola, vrednovanje obrazovnih postignuća, dizajn ispita ICCS 2016
Ova publikacija prijevod je izvornika IEA International Civic and Citizenship Study 2016 – Assessment Framework, kojeg je s engleskog na hrvatski jezik preveo Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Prijevod nije službeno verificiran od IEA – Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća, te stoga IEA nije, i ne može biti, odgovoran za bilo koje netočne navode ili propuste u prijevodu. Ova knjiga distribuira se pod uvjetima međunarodne licence Creative Commons (Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License, http://creativecommons. org/licenses/by-nc/4.0/) kojom se dozvoljava svaka nekomercijalna upotreba, umnažanje, prilagodba, distribucija i reprodukcija na bilo kojem mediju ili formatu sve dok se na primjeren način daje zasluga autoru/autorima i izvoru/izvorima, dok se navode poveznice na Creative Commons licencu te dok se navodi koje su izmjene napravljene.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2017.
978-953-7556-58-7
102
objavljeno
10.1007/978-3-319-39357-5
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti