Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 910703

Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja


Juric, Mate
Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja // Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Zadarske županije
Ražanac, Hrvatska, 2017. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni)


Naslov
Mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja
(Possibilities of integrating information literacy with regular teaching contents)

Autori
Juric, Mate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Zadarske županije

Mjesto i datum
Ražanac, Hrvatska, 05.12.2017.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Neobjavljeni rad

Ključne riječi
Informacijska pismenost, vođeno istraživačko učenje, integracija u nastavu, razredna nastava
(Information literacy, guided inquiry, integration into curriculum, primary school)

Sažetak
Predstavljene su mogućnosti povezivanja informacijske pismenosti i redovnih nastavnih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U toj dobi učenici nisu zreli za samostalno istraživačko učenje, ali moguća je primjena metoda vođenog istraživačkog učenja. Učenici se mogu upoznavati s procesom traženja, izbora i korištenja informacija kroz rad na praktičnim projektnim zadacima u malim grupama. Potrebno je razvijati vještine izrade bilješki i čitanja radi traženja informacija, uz postupno poticanje učenika na samostalnost i aktivno problemsko učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Srećko Jelušić, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Autor s matičnim brojem:
Mate Juric, (329744)