Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Didaktičke kompetencije i promicanje cjeloživotnog učenja na studijima andragogije (CROSBI ID 60001)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Koludrović, Morana Didactic competences and promoting lifelong learning in andragogy studies / Didaktičke kompetencije i promicanje cjeloživotnog učenja na studijima andragogije // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih/ Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.). Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 271-290

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana

hrvatski

Didaktičke kompetencije i promicanje cjeloživotnog učenja na studijima andragogije

U radu se analiziraju kurikulumi namijenjeni stručnjacima u obrazovanju odraslih s obzirom na stjecanje didaktičkih kompetencija i kompetencija cjeloživotnog učenja

obrazovanje odraslih ; cjeloživotno učenje ; didaktičke kompetencije

nije evidentirano

engleski

Didactic competences and promoting lifelong learning in andragogy studies

U radu se analiziraju kurikulumi namijenjeni stručnjacima u obrazovanju odraslih s obzirom na stjecanje didaktičkih kompetencija i kompetencija cjeloživotnog učenja

adult education ; lifelong learning ; didactic competences

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

271-290.

objavljeno

Podaci o knjizi

Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih/ Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals

Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita

Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

2016.

9789539881168

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija