Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 15813)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita
hrvatski
Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih
U prvom dijelu publikacije razmatraju se stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, uloga Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih koja ulaže izniman angažman u promicanju obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja, te razvojno planiranje i osiguranje kvalitete u institucijama za obrazovanje odraslih kao važna tema koja se proteže kroz više tekstova unutar publikacije, na čijim se pretpostavkama temelji svaka profesionalizacija obrazovanja odraslih. U drugom dijelu publikacije analizirani su kurikulumi studijskih programa andragogije na pojedinim sveučilištima u Srbiji, Poljskoj, Sloveniji i Njemačkoj kako bi se doprinijelo izradi standarda kvalifikacija, a potom i visokoškolskih kurikuluma namijenjenih obrazovanju andragoga i nastavnika koji rade u sustavu obrazovanja odraslih. Uvažavajući suvremenu andragošku teoriju i aktualnu literaturu koja se bavi kompetencijama stručnjaka u obrazovanju odraslih, komparativnom analizom studijskih programa obuhvaćeni su sadržaji iz područja andragogije, psihologije, sociologije, filozofije, didaktike, cjeloživotnog učenja, kritičkog i refleksivnog mišljenja, metodologije znanstvenog istraživanja, kvalitete obrazovanja i tržišta rada kako bise na primjerima dobre prakse stvorili preduvjeti za oblikovanje standarda zanimanja i visokoškolskih kurikuluma u Republici Hrvatskoj.
obrazovanje odraslih ; andragogija ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals
U prvom dijelu publikacije razmatraju se stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, uloga Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih koja ulaže izniman angažman u promicanju obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja, te razvojno planiranje i osiguranje kvalitete u institucijama za obrazovanje odraslih kao važna tema koja se proteže kroz više tekstova unutar publikacije, na čijim se pretpostavkama temelji svaka profesionalizacija obrazovanja odraslih. U drugom dijelu publikacije analizirani su kurikulumi studijskih programa andragogije na pojedinim sveučilištima u Srbiji, Poljskoj, Sloveniji i Njemačkoj kako bi se doprinijelo izradi standarda kvalifikacija, a potom i visokoškolskih kurikuluma namijenjenih obrazovanju andragoga i nastavnika koji rade u sustavu obrazovanja odraslih. Uvažavajući suvremenu andragošku teoriju i aktualnu literaturu koja se bavi kompetencijama stručnjaka u obrazovanju odraslih, komparativnom analizom studijskih programa obuhvaćeni su sadržaji iz područja andragogije, psihologije, sociologije, filozofije, didaktike, cjeloživotnog učenja, kritičkog i refleksivnog mišljenja, metodologije znanstvenog istraživanja, kvalitete obrazovanja i tržišta rada kako bise na primjerima dobre prakse stvorili preduvjeti za oblikovanje standarda zanimanja i visokoškolskih kurikuluma u Republici Hrvatskoj.
adult education ; andragogy ; curricula
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
2016.
9789539881168
402
objavljeno