Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih (CROSBI ID 15813)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.) Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita

hrvatski

Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih

U prvom dijelu publikacije razmatraju se stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, uloga Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih koja ulaže izniman angažman u promicanju obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja, te razvojno planiranje i osiguranje kvalitete u institucijama za obrazovanje odraslih kao važna tema koja se proteže kroz više tekstova unutar publikacije, na čijim se pretpostavkama temelji svaka profesionalizacija obrazovanja odraslih. U drugom dijelu publikacije analizirani su kurikulumi studijskih programa andragogije na pojedinim sveučilištima u Srbiji, Poljskoj, Sloveniji i Njemačkoj kako bi se doprinijelo izradi standarda kvalifikacija, a potom i visokoškolskih kurikuluma namijenjenih obrazovanju andragoga i nastavnika koji rade u sustavu obrazovanja odraslih. Uvažavajući suvremenu andragošku teoriju i aktualnu literaturu koja se bavi kompetencijama stručnjaka u obrazovanju odraslih, komparativnom analizom studijskih programa obuhvaćeni su sadržaji iz područja andragogije, psihologije, sociologije, filozofije, didaktike, cjeloživotnog učenja, kritičkog i refleksivnog mišljenja, metodologije znanstvenog istraživanja, kvalitete obrazovanja i tržišta rada kako bise na primjerima dobre prakse stvorili preduvjeti za oblikovanje standarda zanimanja i visokoškolskih kurikuluma u Republici Hrvatskoj.

obrazovanje odraslih ; andragogija ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals

U prvom dijelu publikacije razmatraju se stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj, uloga Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih koja ulaže izniman angažman u promicanju obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja, te razvojno planiranje i osiguranje kvalitete u institucijama za obrazovanje odraslih kao važna tema koja se proteže kroz više tekstova unutar publikacije, na čijim se pretpostavkama temelji svaka profesionalizacija obrazovanja odraslih. U drugom dijelu publikacije analizirani su kurikulumi studijskih programa andragogije na pojedinim sveučilištima u Srbiji, Poljskoj, Sloveniji i Njemačkoj kako bi se doprinijelo izradi standarda kvalifikacija, a potom i visokoškolskih kurikuluma namijenjenih obrazovanju andragoga i nastavnika koji rade u sustavu obrazovanja odraslih. Uvažavajući suvremenu andragošku teoriju i aktualnu literaturu koja se bavi kompetencijama stručnjaka u obrazovanju odraslih, komparativnom analizom studijskih programa obuhvaćeni su sadržaji iz područja andragogije, psihologije, sociologije, filozofije, didaktike, cjeloživotnog učenja, kritičkog i refleksivnog mišljenja, metodologije znanstvenog istraživanja, kvalitete obrazovanja i tržišta rada kako bise na primjerima dobre prakse stvorili preduvjeti za oblikovanje standarda zanimanja i visokoškolskih kurikuluma u Republici Hrvatskoj.

adult education ; andragogy ; curricula

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

2016.

9789539881168

402

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija