VIZUALNI IDENTITET SPORTA I SPORTAŠA U SUVREMENIM HRVATSKIM MEDIJIMA MASOVNE KOMUNI KACIJE – PRILOZI ZA IKONO LOŠKU IN TERPRETACIJU (CROSBI ID 245180)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rismondo, Vladimir
hrvatski
VIZUALNI IDENTITET SPORTA I SPORTAŠA U SUVREMENIM HRVATSKIM MEDIJIMA MASOVNE KOMUNI KACIJE – PRILOZI ZA IKONO LOŠKU IN TERPRETACIJU
Istražuje se pojam sport te se uspostavljaju parametri za razumijevanje suvremenoga vizualnoga identiteta sporta i sportaša. Taj se identitet stvara posredovanjem suvremenih medija masovne komunikacije koji – prema autorovoj radnoj hipotezi te istraživanju provedenom u razdoblju 2006–2009. godine – djeluju na osnovi simboličkih modela koji su uspostavljeni još u razdoblju stilske formacije romantizma.
atlet, sportaš, medij, masovna komunikacija, modernost, romantizam, genij
nije evidentirano
engleski
The Visual Identity of Sports and Athletes in Modern Croatian Mass Media – a Contribution to the Iconological Interpretation
nije evidentirano
athlete, sports, medium, mass communication (mass media), modernity, Romanticism, genius
nije evidentirano