izvor podataka: crosbi
!
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine (CROSBI ID 416107)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Kursan Milaković, Ivana
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine / Mihić, Mirela (mentor);
Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2014
Podaci o odgovornosti
Kursan Milaković, Ivana
Mihić, Mirela
hrvatski
Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine
Rad proučava utjecaj različitih kategorija čimbenika (osobni, situacijski...) na slanje i primanje informacija usmenom komunikacijom, kao i značaj iste za namjeru kupovine.
usmena komunikacija, čimbenici, namjera kupovine
nije evidentirano
engleski
Factors influencing word-of-mouth communication and the impact on buying intention
nije evidentirano
word-of-mouth communication, factors, buying intention
nije evidentirano
Podaci o izdanju
280
08.04.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove