Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine (CROSBI ID 416107)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kursan Milaković, Ivana Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine / Mihić, Mirela (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kursan Milaković, Ivana

Mihić, Mirela

hrvatski

Čimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine

Rad proučava utjecaj različitih kategorija čimbenika (osobni, situacijski...) na slanje i primanje informacija usmenom komunikacijom, kao i značaj iste za namjeru kupovine.

usmena komunikacija, čimbenici, namjera kupovine

nije evidentirano

engleski

Factors influencing word-of-mouth communication and the impact on buying intention

nije evidentirano

word-of-mouth communication, factors, buying intention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

280

08.04.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija