Književni i edukativni diskurs slikovnica (CROSBI ID 655851)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Huljev, Antonija
hrvatski
Književni i edukativni diskurs slikovnica
Rad se bavi analizom književnoga i edukativnoga diskursa deset najčitanijih slikovnica Odjela za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Svrha je rada detekcijom pojedinih književnih dijelova te njihovom analizom ukazati na književne i edukativne vrijednosti teksta s naglaskom na analizu odgojnih vrijednosti koje tekst zastupa. Polazeći od pretpostavke da su književnost i odgoj usko povezani (Miliša, 2013), te da svako književno djelo vrši određenu funkciju jer književnost bez funkcije nema smisla (Hranjec, 2004) radom se želi problematizirati svijet slikovnica kao potencijalni svijet modela, odnosno suodnos estetskoga-lijepoga i etičkoga- dobroga.
slikovnice, književni diskurs, edukativni diskurs, odgoj, odgojne vrijednosti
nije evidentirano
engleski
A Literary and Educative Discourse of Picture Books
nije evidentirano
picture books, literary discourse, educative discourse, upbringing, upbringing values
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-43.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
8. međunarodni znastveni skup Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku
predavanje
01.12.2017-02.12.2017
Osijek, Hrvatska