Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Književni i edukativni diskurs slikovnica (CROSBI ID 655851)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Huljev, Antonija Književni i edukativni diskurs slikovnica // Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 43-43

Podaci o odgovornosti

Huljev, Antonija

hrvatski

Književni i edukativni diskurs slikovnica

Rad se bavi analizom književnoga i edukativnoga diskursa deset najčitanijih slikovnica Odjela za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Svrha je rada detekcijom pojedinih književnih dijelova te njihovom analizom ukazati na književne i edukativne vrijednosti teksta s naglaskom na analizu odgojnih vrijednosti koje tekst zastupa. Polazeći od pretpostavke da su književnost i odgoj usko povezani (Miliša, 2013), te da svako književno djelo vrši određenu funkciju jer književnost bez funkcije nema smisla (Hranjec, 2004) radom se želi problematizirati svijet slikovnica kao potencijalni svijet modela, odnosno suodnos estetskoga-lijepoga i etičkoga- dobroga.

slikovnice, književni diskurs, edukativni diskurs, odgoj, odgojne vrijednosti

nije evidentirano

engleski

A Literary and Educative Discourse of Picture Books

nije evidentirano

picture books, literary discourse, educative discourse, upbringing, upbringing values

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-43.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

8. međunarodni znastveni skup Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku

predavanje

01.12.2017-02.12.2017

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija