Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju (CROSBI ID 416045)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kosić Tomislav Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju / Vladimir Šimović, Siniša Fajt (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Kosić Tomislav

Vladimir Šimović, Siniša Fajt

hrvatski

Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju

Današnje turbulentno svjetsko okruženje tradicionalan pristup razvoju analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju (CU) čini kompleksnijim, što se odražava na ovdje obavljeno istraživanje. Novi pristup (korišten u doktorskom radu) razvoju anlitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU utemeljen je ne samo na linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnom) već i na kombinaciji istog pristupa s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Ovaj rad pokazuje prednosti kombiniranog pristupa pri linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnog) s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Dva istraživačka primjera koja su korištena za prikaz sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju jesu stohastički poslovni procesi suvremene digitalne tiskarske industrije i stohastičko mjerenje akustike prostora multimedijskih učionica u CU, koji su ustvari temeljni projekti svake organizacije koja uvodi nove informacijsko-komunikacijske tehnologije u CU. Temeljna hipoteza ovog rada jest ta da razvoj i sustavna primjena naprednih sustava za primjenu potpore razvoja suvremenog analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU ima izravan utjecaj na kvalitetu sustava edukacije (obrazovnog sustava). Hipoteza je potvrđena kao istinita na oba primjera spomenutih istraživačkih modela.

Razvoj analitičkog model, korištenja multimedije i tiskovina

nije evidentirano

engleski

Development of analytical model of multimedia and printings usage in lifelong of learning

nije evidentirano

Development of analytical model, multimedia and printings usage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

201

02.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti