Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju (CROSBI ID 416045)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kosić Tomislav
Vladimir Šimović, Siniša Fajt
hrvatski
Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju
Današnje turbulentno svjetsko okruženje tradicionalan pristup razvoju analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju (CU) čini kompleksnijim, što se odražava na ovdje obavljeno istraživanje. Novi pristup (korišten u doktorskom radu) razvoju anlitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU utemeljen je ne samo na linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnom) već i na kombinaciji istog pristupa s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Ovaj rad pokazuje prednosti kombiniranog pristupa pri linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnog) s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Dva istraživačka primjera koja su korištena za prikaz sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju jesu stohastički poslovni procesi suvremene digitalne tiskarske industrije i stohastičko mjerenje akustike prostora multimedijskih učionica u CU, koji su ustvari temeljni projekti svake organizacije koja uvodi nove informacijsko-komunikacijske tehnologije u CU. Temeljna hipoteza ovog rada jest ta da razvoj i sustavna primjena naprednih sustava za primjenu potpore razvoja suvremenog analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU ima izravan utjecaj na kvalitetu sustava edukacije (obrazovnog sustava). Hipoteza je potvrđena kao istinita na oba primjera spomenutih istraživačkih modela.
Razvoj analitičkog model, korištenja multimedije i tiskovina
nije evidentirano
engleski
Development of analytical model of multimedia and printings usage in lifelong of learning
nije evidentirano
Development of analytical model, multimedia and printings usage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
201
02.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb