Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga (CROSBI ID 655701)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Car, Tomislav
hrvatski
Upotreba mobilnih aplikacija u promociji turističkih proizvoda i usluga
Turizam je gospodarska grana kojoj nije potrebno naglašavati važnost mobilnih aplikacija za njihovo poslovanje. O tome govore i svjetski trendovi koji ističu važnost mobilnih tehnologija i mobilnih aplikacija u cilju jačanja promocije i prodaje turističkih proizvoda i usluga. Predmet istraživanja ovog rada su mobilne aplikacije kao marketinški alat u promociji turističkih i hotelskih proizvoda i usluga. Sve veći broj turističkih destinacija koristi nova tehnološka dostignuća i rješenja za promociju svojih turističkih proizvoda i usluga. Tu se posebno ističu GPS satelitska navigacija , pametni telefoni te QR kodovi u destinacijskom marketingu.
destinacijski marketing, turistički proizvodi i usluge, promocija, mobilne tehnologije, mobilne aplikacije, QR kod
nije evidentirano
engleski
Using Mobile Applications to Promote Tourism Products and Services
nije evidentirano
destination marketing, tourism products and services, promotion, mobile technology, mobile applications, QR Codes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
570-578.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo i tehnologija 2013. = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013
Plenković, Mario
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
978-953-6226-25-2
Podaci o skupu
XX. International Scientific Conference = XX. Međunarodni znanstveni skup društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY
predavanje
28.06.2013-30.06.2013
Opatija, Hrvatska