Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sudjelovanje roditelja u procjeni potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama – standardizacija mjernog instrumenta (CROSBI ID 244912)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Bouillet, Dejana ; Velimirović, Irena Sudjelovanje roditelja u procjeni potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama – standardizacija mjernog instrumenta // Kriminologija i socijalna integracija, 25 (2017), 1; 34-51

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Velimirović, Irena

hrvatski

Sudjelovanje roditelja u procjeni potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama – standardizacija mjernog instrumenta

Cilj istraživanja koje je prikazano u ovom radu jest razviti mjerni instrument koji će omogućiti da se temeljem roditeljske procjene problema u ponašanju učenika identificiraju potrebe učenika za uključivanjem u socijalnopedagoške intervencije u osnovnoj školi. Radi se o Upitniku za procjenu potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama - verzija za roditelje koji je konstruiran u sklopu projekta Razvoj modela socijalnopedagoških intervencija u osnovnoj školi Agencije za odgoj i obrazovanje. Istraživanje je provedeno na uzorku 2.865 roditelja učenika trećih, petih i sedmih razreda u 43 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. U radu je prikazana procedura kreiranja konačne verzije upitnika koji ima zadovoljavajuće metrijske karakteristike (valjanost, objektivnost i pouzdanost). Faktorskom analizom je utvrđeno da upitnik mjeri: procjenu odnosa učenika prema obrazovanju, obavezama, vršnjacima, roditeljima, razredniku i materijalnoj dobiti, komunikativnost, mogućnost kontrole osjećaja i odgovornost u ponašanju učenika. Pokazalo se da Upitnik za procjenu potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama - verzija za roditelje primjereno razlikuje učenike s problemima u ponašanju od ostalih učenika, pri čemu normiranje kategorija učenika ovisi o njihovom spolu i dobi. Također je ustanovljeno da prema procjenama roditelja u osnovnim školama 13% učenika ima probleme u ponašanju, što je podudarno procjenama dobivenima od strane samih učenika

problemi u ponašanju učenika osnovne škole ; procjena roditelja ; socijalnopedagoške intervencije ; standardizacija mjernog instrumenta

nije evidentirano

engleski

Parent participation in the assessment of pupils’ need for socio-pedagogical intervention

nije evidentirano

behavioral disorders among elementary school pupils, parents’ assessments, socio-pedagogical interventions, standardization of measurement instrument

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

2017.

34-51

objavljeno

1330-2604

1848-7963

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice