Dinamično mjerenje performansi trgovaca (CROSBI ID 244855)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Dinamično mjerenje performansi trgovaca
U maloprodaji se događaju brze promjene, velika konkurencija i neprestano raste raznoliko bogatstvo ponude koja se kupcima nudi na različite načine i kroz više kanala. Marže su pod stalnim pritiskom niskih cijena, troškova i promotivnih sniženja koja kupci sve lakše prate online. Rastu troškovi najma prostora u gradovima, rastu troškovi rada, logistički troškovi i porezi, a vladala je i deflacija. Kako bi kupcima povećali privlačnost svojih operacija maloprodavači ulažu u digitalizaciju i transformaciju ka multikanalnoj prodaji robe kroz tradicionalne i virtualne prodavaonice jer kupci očekuju prednosti od kupovine preko više kanala. U novim uvjetima pojavljuju se i novi zahtjevi pred mjerenje uspješnosti na planu financijskog upravljanja.
financijske mjere, trgovac, marža, cijene, roba, profitabilnost, online
nije evidentirano
engleski
Dynamic measurement of retailer performances
nije evidentirano
financial metrics, retailer, margin, prices, merchandise, profitability, online
nije evidentirano