Poslovni turizam – moderni oblik turizma za poboljšanje konkurentnosti hrvatskog turizma (CROSBI ID 244846)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Gračan, Daniela ; Rudančić-Lugarić, Andreja
hrvatski
Poslovni turizam – moderni oblik turizma za poboljšanje konkurentnosti hrvatskog turizma
Poslovni turizam je moderni oblik turizma a obuhvaća putovanja koja u svojim glavnim oblicima uključuju poslovne sastanke, konferencije, kongrese, izložbe i insentiv putovanja. Hrvatska, u nastojanju da održi konkurentnost, može poboljšati svoj status na turističkom tržištu, čineći značajna ulaganja u poslovnu inteligenciju i intelektualni kapital te infrastrukturu poslovnog turizma. Iako se početna ulaganja mogu činiti visoka, Hrvatska ne može zanemariti činjenicu da veća platežna moć a time i potrošnja sudionika kongresa može doprinijeti bržem povratu ulaganja. Gledajući dugoročno, Hrvatska može povećati svoju konkurentnost na turističkom tržištu i razvijati se u smjeru destinacije poslovnog turizma visoke vrijednosti.
moderni oblik turizma ; poslovni turizam ; turističko tržište ; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Business tourism – modern form for improvement of the competitiveness of croatian tourism
nije evidentirano
modern form of tourism ; business tourism ; tourism industry ; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20 (2)
2011.
579-590
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija