Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 908489

Usporedba provođenja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima Hrvatske.


Bagarić, Irena; Babić, Davorin; Ižaković, Dubravko; Berlot, Sanja; Drašinac, Gordan; Selmanović, Aleksandar
Usporedba provođenja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima Hrvatske. // II. International symposium of new technologies in sports
Sarajevo, Bosna i Hercegovina: Fakultet sporta i tjelesnog odgoja Univerziteta u Sarajevu, 2007. str. 366-369 (radionica, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Usporedba provođenja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima Hrvatske.
(Comparison of the teaching PE at the higher education in Croatia.)

Autori
Bagarić, Irena ; Babić, Davorin ; Ižaković, Dubravko ; Berlot, Sanja ; Drašinac, Gordan ; Selmanović, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
II. International symposium of new technologies in sports

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 13-15.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture, Sveučilište, Bolonjski proces, studenti
(Physical education, university, Bologna process, students)

Sažetak
Savez nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Visokih učilišta Hrvatske, osnovan je s ciljem da se razmjenjuju, usavršavaju i usklađuju uvjeti i kriteriji za provođenje nastave iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura na Visokim učilištima Hrvatske. Ovim radom obuhvatili smo Sveučilište u Zagrebu, Sveučilište u Osijeku, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Splitu i Sveučilište u Dubrovniku. Analizirano je stanje nastave, broj studenata, broj zaposlenih profesora, te materijalni uvjeti rada. Nastava iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura obvezan je obvezan je organizacijski oblik rada u prve dvije godine studija, a neobvezna na ostalim godinama. Cilj ovog rada je sukladno različitostima svakog od navedenih Sveučilišta, potaknuti na razmišljanje o važnosti nastave tjelesne i zdravstvene kulture, te predmet prilagoditi kriterijima Bolonjskog procesa i zakonima. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture predstavlja posljednju organiziranu besplatnu tjelesnu aktivnost mladim ljudima na Visokim učilištima Hrvatske (na pojedinim fakultetima za više od 50%-80% studenata to je jedini oblik tjelesne aktivnosti) te nastoji, između ostalog, studentima stvoriti naviku za redovitim bavljenjem tjelesnom aktivnošću, sportom i rekreacijom kroz cijeli život. Interes studenata za ovaj predmet je velik, studenti vole sport, a istraživanje Zavoda za javno zdravstvo pokazalo je da se zaista moraju redovito baviti tjelesnom aktivnošću jer ih velika većina već na prvoj godini studija ima povišeni krvni tlak, pretilost i sl. Svrha ovog rada je afirmirati struku u Bolonjskom procesu, usmjeriti pozornost na različitosti među Sveučilištima u najboljoj namjeri jer to dugujemo našim studentima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA