Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjerenje učinkovitosti poslovnih procesa CRM-a (CROSBI ID 655515)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomičić Furjan, Martina Mjerenje učinkovitosti poslovnih procesa CRM-a // Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 157-165

Podaci o odgovornosti

Tomičić Furjan, Martina

hrvatski

Mjerenje učinkovitosti poslovnih procesa CRM-a

Dizajn, implementacija i korištenje CRM-a u nekoj organizaciji obuhvaća provedbu specifičnih poslovnih procesa. Kako bi se osiguralo da se navedeni procesi provode na način da ostvaruju najbolje rezultate, moguće je koristiti metode za mjerenje učinkovitosti, u svrhu praćenja napretka u ostvarenju ciljeva vezanih uz uspješnu primjenu CRM-a. Moderne metode mjerenja učinkovitosti obuhvaćaju definiranje i praćenje ciljeva kroz financijske i nefinancijske pokazatelje, a većina metoda nefinancijske pokazatelje nadgleda u područjima korisnika i poslovnih procesa. U ovom radu biti će prikazano nekoliko metoda koje se mogu koristiti za mjerenje uspješnosti procesa CRM- a, te će biti dane smjernice kako metode koristiti za navedenu svrhu.

Mjerenje učinkovitosti ; poslovni procesi ; CRM

nije evidentirano

engleski

Performance measurement of CRM processes

nije evidentirano

Performance measurement ; business processes ; CRM

nije evidentirano

Podaci o prilogu

157-165.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira ; Kovač Žnideršić, P

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice