Mjerenje učinkovitosti poslovnih procesa CRM-a (CROSBI ID 655515)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomičić Furjan, Martina
hrvatski
Mjerenje učinkovitosti poslovnih procesa CRM-a
Dizajn, implementacija i korištenje CRM-a u nekoj organizaciji obuhvaća provedbu specifičnih poslovnih procesa. Kako bi se osiguralo da se navedeni procesi provode na način da ostvaruju najbolje rezultate, moguće je koristiti metode za mjerenje učinkovitosti, u svrhu praćenja napretka u ostvarenju ciljeva vezanih uz uspješnu primjenu CRM-a. Moderne metode mjerenja učinkovitosti obuhvaćaju definiranje i praćenje ciljeva kroz financijske i nefinancijske pokazatelje, a većina metoda nefinancijske pokazatelje nadgleda u područjima korisnika i poslovnih procesa. U ovom radu biti će prikazano nekoliko metoda koje se mogu koristiti za mjerenje uspješnosti procesa CRM- a, te će biti dane smjernice kako metode koristiti za navedenu svrhu.
Mjerenje učinkovitosti ; poslovni procesi ; CRM
nije evidentirano
engleski
Performance measurement of CRM processes
nije evidentirano
Performance measurement ; business processes ; CRM
nije evidentirano
Podaci o prilogu
157-165.
2017.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira ; Kovač Žnideršić, P
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
predavanje
12.10.2017-13.10.2017
Varaždin, Hrvatska