Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 655495)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gregurek, Miroslav ; Hačić, Antonija
hrvatski
Optimizacija procesa naplate za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj
Optimizacija procesa naplate tema je brojnih polemika. Ovaj rad je usredotočen na optimizaciju naplate u bankarstvu za građanstvo na primjeru banke u Republici Hrvatskoj. Zbog karakteristika retail kreditiranja, moguće je standardirizirati proizvode u banci, pa se oni daju lako replicirati. To omogućava ne samo visoku razinu automatizacije poslovnih procesa nego i optimizaciju naplate, čime se postiže poboljšanje produktivnosti naplate. Analizom slučaja HYPO ALPE-ADRIA u radu se pokazuje da se standardizacijom usluga banke teži centraliziranoj organizaciji naplate. Zaključak rada je da centralizirano rješenje organizacije naplate u banci omogućava veću efikasnost i poboljšanje naplate, a povećanjem korištenja IT rješenja taj utjecaj se može intezivirati.
optimizacija naplate, centralizacija naplate, analiza slučaja, IT rješenja
nije evidentirano
engleski
Optimization of the billing process for citizens on the example of a bank in the Republic of Croatia
nije evidentirano
bill optimization, billing centralization, case analysis, IT solutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-47.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
SQM 18. savjetovanje sa međunarodnim učešćem
Perović, Milan
Beograd:
0-336-24971-3
Podaci o skupu
SQM 2014 18 savjetovanje sa međunarodnim učešćem
predavanje
22.09.2014-24.09.2014
Tivat, Crna Gora