Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 415849)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavlović, Ana
dr. sc. Ana Ćavar
hrvatski
Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika
U radu je prikazan korelacijsko-integracijski sustav u nastavi hrvatskoga jezika. Donosi se kratak povijesni pregled korelacijsko- integracijskoga sustava, ciljevi, organizacijski oblici, metodički intstrumentarij te razlozi za utemeljenost i opravdanost metodičkoga sustava u nastavi književnosti. Nadalje, prikazane su podjele koje ovise o sadržajnim i didaktičkim okolnostima. Za predložak na kojemu će se prikazati odrednice korelacijsko- integracijskoga pristupa odabrano je lektirno djelo u osmom razredu osnovne škole Dnevnik Anne Frank. Predstavljen je prikaz mogućih unutarpredmetnih i međupredmetnih korelacija i integracija koje se mogu iskoristiti u nastavi i opisan prijedlog pristupa nastavnoj jednici.
korelacjsko-integracijski sustav, Dnevnik Anne Frank, ljudska prava, holokaust, dnevnik
nije evidentirano
engleski
Correlation-Integrational System in Teaching of The Diary of Anne Frank in Croatian at School
nije evidentirano
the correlation and integration system, Diary of Anne Frank, human rights, holocaust, diary
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
01.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb