Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 907770

Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije]


Hercigonja, Zoran
Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije], Varaždin: TIVA tiskara Varaždin, 2017 (ostalo)


Naslov
Poslovni pregovori u interkulturalnom okruženju [komunikacija, kompetencije, barijere, tehnike, strategije]
(Business Negotiations in an Intercultural Environment [Communication, Competencies, Barriers, Techniques, Strategies])

Autori
Hercigonja, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna

Izdavač
TIVA tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2017

Stranica
58

ISBN
978-953-333-075-4

Ključne riječi
Pregovaranje ; interkulturalno ; okruženje
(Negotiation, intercultural, environment)

Sažetak
Na samom početku knjige, data je de nicija pregovaraja te interkulturalnog okruženja. Posebna pažnja je posvećena tehnikama i strategijama pregovaranja te važnosti tri osnovne aktivnosti u procesu pregovaranja: slušanje, razumijevanje i uvjeravanje. U idućem poglavlju, opisano je interkulturalno okruženje kroz pojam kulture i društvene klase uključujući bitne čimbenike kulture kao što je kulturna dimenzija i karakteristika pojedine kulture.Dati je opći prikaz, ali i razmatranje važnosti pojedinog čimbenika u procesu pregovaranja. Iduća poglavlja knjige, usredotočena su na kompetencije, razlike i sličnosti, kulturalne barijere te odnos ljudi prema različitosti kulture. Jedno cijelo poglavlje posvećeno je komunikaciji kao važnom činitelju u ishodima poslovnih pregovora. U posljednjim poglavljima i potpoglavljima knjige obrađena je orijentacija kao utjecatelj na različitosti kulture u vidu vremenske, prostorne orijentacije te orijentacije aktivnosti. Na samom kraju, dati je detaljiji opis i konkretan primjer poslovnog pregovaranja s ishodima u pojedinim zemljama kao što je SAD, Kina, Francuska, Japan i Australija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA